سریال نوار زرد قسمت 15 پانزدهم (دانلود و پخش)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل سریال نوار زرد قسمت 15 - نسخه موبایل143.75 مگابایت
فایل سریال نوار زرد قسمت 15 - کیفیت 720300.68 مگابایت
«نوار زرد» به مناسبت هفته ناجا از شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت. این سریال دو بار در آی فیلم عربی باز پخش شد. همچینین این سریال سال ۱۳۹۸ از شبکه دو سیما باز پخش شد.

سریال نوار زرد قسمت 15 پانزدهم (دانلود و پخش)

سریال نوار زرد در 24 قسمت و با مضمونی جنایی - پلیسی به کارگردانی پوریا آذربایجانی در هفته نیروی انتظامی پخش شده است.

نوار زرد نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی پوریا آذربایجانی و نویسندگی کریم لک زاده ساخته سال ۱۳۹۶ است. این سریال در 24 قسمت 45 دقیقه ای تقدیم حضورتان می گردد و خواننده تیتراژ آن پرواز همای است. «نوار زرد» به مناسبت هفته ناجا از شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت. این سریال دو بار در آی فیلم عربی باز پخش شد. همچینین این سریال سال ۱۳۹۸ از شبکه دو سیما باز پخش شد.

کیفیت موبایل کیفیت 720

برای مشاهده سایر قسمتهای این سریال اینجا کلیک کنید

سریال نوار زرد , سریال نوار زرد قسمت 15 , سریال نوار زرد قسمت پانزدهم

موضوع سریال نوار زرد :

سریال نوار زرد در 24 قسمت و با مضمونی جنایی- پلیسی در هفته نیروی انتظامی پخش می شود. در خلاصه داستان «نوار زرد» آمده است: «سرگرد امیدی از افسران زبده فتا به همراه سروان محسن، با کلاهبرداری های اینترنتی متعددی روبرو می شود که در این میان با ورود به پرونده ای اتفاقات جدیدی رقم می خورد ...»

 

بازیگران سریال نوار زرد :

امیر آقایی، سیروس گرجستانی، کمند امیرسلیمانی، داریوش اسدزاده، بهاره کیان افشار، امیر غفارمنش، نادر مشایخی، قاسم زارع، محسن بهرامی

عوامل سریال نوار زرد :

تهیه کننده: محمدرضا شفیعی کارگردان: پوریا آذربایجانی نویسنده: کریم لک زاده مدیر تصویربرداری: هادی شلالوند صدابردار: علی عدالت دوست طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طراح گریم: کامران خلج مدیر تولید: فرشید رئوفی عکاس: حسن هندی

Share