دانلود فیلم سینمایی مرز (1360)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی مرز622.32 مگابایت
اهالی یک روستای مرزی با خطر حمله نظامی ارتش دشمن مواجه می شوند. ریش سفید روستا اهالی را به مقاومت دعوت می کنند. یک استوار اخراجی ارتش به نام مختار، که تا آن لحظه از مردم کناره می گرفته، روستاییان را آموزش نظامی می دهد.

فیلم سینمایی مرز (1360)

فیلم سینمایی مرز به کارگردانی جمشید حیدری و نویسندگی سیروس الوند است. این فیلم محصول کشور ایران محصول سال ۱۳۶۰ است و داوود رشیدی به همراه سعید راد ستاره های آن هستند.

بیشتر ببینید: فیلمهای سینمایی دفاع مقدس (دانلود + پخش آنلاین)

خلاصه داستان فیلم مرز :

اهالی یک روستای مرزی با خطر حمله نظامی ارتش دشمن مواجه می شوند. ریش سفید روستا اهالی را به مقاومت دعوت می کنند. یک استوار اخراجی ارتش به نام مختار، که تا آن لحظه از مردم کناره می گرفته، روستاییان را آموزش نظامی می دهد.

 

جمشید حیدری کارگردان فیلم سینمایی مرز :

جمشید حیدری (زاده ۷ فروردین ۱۳۳۰ – شیراز) تهیه‌کننده، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر ایرانی است.

وی فعالیت سینمایی را سال ۱۳۵۰ به عنوان دستیار کارگردان، تدوین گر و سازنده آنونس آغاز نمود. او در فیلم هایی چون کیش و مات (۱۳۸۷) گیس بریده (۱۳۸۵) حماسه قهرمانان (۱۳۷۶) هفت گذرگاه (۱۳۷۴)

وسوسه (۱۳۶۸) وکیل اول (۱۳۶۵) فرار (۱۳۶۳) تفنگدار (۱۳۶۲) مرز (۱۳۶۰) کرکس‌ها می‌میرند (۱۳۵۹) کارگردانی کرده است.

همچنین جمشید حیدری در فیلم های یاغی (۱۳۷۶) وسوسه (۱۳۶۸) وکیل اول (۱۳۶۵) تفنگدار (۱۳۶۲) کار نویسندگی را انجام داده است.

حیدری حتی پای به عرصه تهیه کنندگی هم گذاشت و فیلم های کیش و مات (۱۳۸۷) گیس بریده (۱۳۸۵) حماسه قهرمانان (۱۳۷۶) وسوسه (۱۳۶۸) را تولید کرد. گفتنی است او در فیلم های شناسایی (۱۳۶۶) سرباز (۱۳۵۶) به عنوان بازیگر حضور داشته است.

دانلود فیلم سینمایی مرز (1360)

بازیگران فیلم مرز :

سعید راد، آهو خردمند، داوود رشیدی، علی ثابت، تورج مهرزاد، مهری ودادیان، عباس پیش بر، حسن نورهانی، گیسو خردمند، عزت اله رمضانی فر

Share