قیمت ایمپلنت کره ای در سال 1402 چقدر است ؟

موضوع: 
ایمپلنت کره
ایمپلنت کره ای از جمله از ایمپلنت های مقرون به صرفه و با کیفیتی هستند که برخی از آن ها با برندهای اروپایی و آمریکایی رقابت می کنند.

قیمت ایمپلنت کره ای در سال 1402 چقدر است ؟

ایمپلنت کره ای توجه بسیاری از بیماران و جراحان دندانپزشک را به خود جلب کرده است. مهم ترین علت استفاده از ایمپلنت های کره ای جنس آن ها و کیفیت فوق العاده‌یشان است. قیمت ایمپلنت های کره ای بسیار مقرون به صرفه است و کیفیت ساخت شان نیز با توجه به انواع مختلف آن ها بین خوب و بسیار خوب می باشد.

 

عوامل متعددی می توانند بر هزینه ایمپلنت دندان تاثیر بگذارند، از برند، مواد مورد استفاده و کشور سازنده گرفته تا تعداد ایمپلنت های مورد نیاز و همچنین منطقه ای که ایمپلنت در آن انجام می شود. بنابراین بهتر است که قبل از جراحی به موارد زیر توجه کنید:

  • مواد کاشت دندان: ایمپلنت های دندانی معمولا از پوشش تیتانیوم و سرامیک ساخته می شوند. استخوان فک به خوبی با تیتانیوم پیوند می خورد. همچنین زیست سازگار است؛ به این معنی که وجود آن در بدن ما بی خطر است. آلیاژهای تیتانیوم مواد استاندارد ایمپلنت هستند. گاهی اوقات ممکن است بیمار به فلز حساسیت داشته باشد و دندانپزشک ماده دیگری را در نظر بگیرد. این امر به شدت بر هزینه ایمپلنت دندان تاثیر می گذارد.
  • کشور سازنده ایمپلنت دندان: امروزه برند های مختلفی از ایمپلنت های دندانی با قیمت های مختلف عرضه می شوند که برخی ارزان و برخی گران هستند. توجه داشته باشید که برند معتبر و شناخته شده ایمپلنت در درمان آن بسیار موثر است. برای مثال کشور های سوئیس، آمریکا، کره، آلمان و سوئد حرفه ای ترین و بهترین برند های ایمپلنت را تولید می کنند.

در ایران از با کیفیت ترین ایمپلنت های دندانی استفاده می کنند و قطعات به کار رفته در این ایمپلنت ها ساخت کشورهایی مانند آمریکا، آلمان، سوئیس و کره است.

ایمپلنت کره ای چیست؟

هر کدام از تولید کنندگان ایمپلنت ادعا می کنند که ایمپلنت هایشان بهترین هستند. در حال حاضر تقریبا 600 کمپانی در حوزۀ طراحی و ساخت ایمپلنت در سراسر دنیا فعالیت می کنند. کمپانی های اروپایی مانند سوئیس و آلمان از جمله بهترین تولید کنندگان ایمپلنت های دندانی هستند. با این حال در آسیا نیز کمپانی هایی وجود دارد که هم پای رقبای اروپایی شان، ایمپلنت هایی با دوام و با کیفیت عالی تولید می کنند. این ایمپلنت ها با نمونه های اروپایی شان تا حدودی برابری دارند.

ایمپلنت کره ای

یکی از موفق ترین کمپانی های آسیایی کره است که ایمپلنت هایی مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت تولید می کند. از مهم ترین ویژگی ایمپلنت های کره ای مانند cis، dio و چاروم، می توان به گارانتی چند ساله شان اشاره کرد. همچنین، به دلیل سهولت دسترسی به قطعات ایمپلنت های کره ای در بازار ایران، میزان رضایتمندی جراحان از این ایمپلنت ها بسیار بالا می باشد. در نهایت، باید اشاره کرد که ایمپلنت های کره ای می توانند جایگزین خوبی برای ایمپلنت های کمپانی های غربی باشند که قیمت خیلی بالایی دارند.

مشخصات ایمپلنت کره ای

یکی از ویژگی های مهم ایمپلنت های کره ای تنوع بسیار بالای آن ها است. همچنین، این ایمپلنت های کره ای مزایا و معایبی نیز دارند که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

مزایا ایمپلنت‌های کره ای

قیمت ایمپلنت های کره ای

ایمپلنت دندان تا پایان عمر نقش دندان های اصلی را برای بیمار ایفا می کند اما هزینه بالای آن موجب می شود تا خیلی ها از انجام ایمپلنت چشم پوشی کنند. ایمپلنت های کره ای این مشکل را حل کرده اند. قیمت ایمپلنت های کره ای در مقایسه با برند های اروپایی کم تر است؛ بنابراین برای افرادی که بودجه یشان محدود است، می تواند مناسب باشد.

فراوانی ایمپلنت های کره ای در بازار

در بازار ایران ایمپلنت های کره ای و قطعات آن به سهولت در دسترس قرار دارد.

 معایب

ایمپلنت های کره ای در مقایسه با برند های آمریکایی و اروپایی کیفیت و طول عمر پایین تری دارند، هر چند برخی از نمونه های کره ای می توانند با نمونه های غربی برابری کنند.

انواع برند ایمپلنت کره ای در سال 2023

از انواع برند های ایمپلنت های کره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایمپلنت اوستم

ایمپلنت اوستم را با استفاده از بیومواد باکیفیت و عالی تولید می کنند. تولید این ایمپلنت کره ای منوط به استفاده از شیوه های طراحی علمی و روش های سطح سینوستوتیک است. کیفیت و دوام این ایمپلنت را چندین بار در طول فرآیند تست می کنند. این ایمپلنت کره ای از نظر بالینی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. از مزایای این برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت نسبتا مقرون به صرفه آن
  • برخورداری از پروتکل ساده جراحی
  • استحکام بالای آن که درصد بقای این ایمپلنت کره ای به ۹۸.۸٪ می رسد
  • استفاده از آن برای کاشت فوری دندان

ایمپلنت دیو

ایمپلنت کره ای DIO دارای 16 نوع ایمپلنت است که بیش از 35 کشور در جهان از آن ها استفاده می کنند. از مزایای این ایمپلنت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استحکام این ایمپلنت بالا است و خطر شکستگی اش بسیار پایین می باشد.
  • همجوشی بسیار خوبی با استخوان فک بیمار دارد.
  • مگاژن: از مزایای برند مگاژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • بهبود سلامت دهان و دندان
  • برخورداری از درصد موفقیت بالا
  • برخورداری از ظاهر طبیعی
  • پیشگیری از تحلیل استخوان و لثه
  • ارائۀ ایمپلنت هایی محکم و کاربردی

این برند های کره ای با کیفیت ها و قیمت های متنوعی عرضه می شوند. در نهایت، توجه نمایید که برند های کره ای دیگری نیز وجود دارد که هر کدام شان مزایای خاص خود را دارند.

بهترین ایمپلنت کره‌ای

قیمت ایمپلنت های کره ای موجب شده است تا طرفداران زیادی را در ایران پیدا کنند، اما در انتخاب بهترین نوع ایمپلنت کره ای فاکتور های متعددی را باید در نظر بگیرید. برای مثال بودجه، کیفیت، طول عمر و عوامل دیگر که در انتخاب ایمپلنت ها مهم هستند. اولین و بهترین راه دریافت مشاوره های تخصصی با جراحان متخصص دندانپزشک است. آن ها می توانند با توجه به شرایط شما بهترین نوع ایمپلنت کره ای را معرفی کنند.

منبع : https://roshadent.com/implant-korea

Share