نامه ای تلخ بعد از ماجرایی تلخ

۰
+ -

مجتبوی در گفت‌وگو با فارس:

آیا تجربه تلخ برجام بس نبود که دم از مذاکره بی‌قید و شرط با آمریکا می‌زنند؟

خبرگزاری فارس: آیا تجربه تلخ برجام بس نبود که دم از مذاکره بی‌قید و شرط با آمریکا می‌زنند؟

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با اشاره درخواست برخی از اصلاح‌طلبان برای مذاکره با آمریکا، گفت: آیا برای این افراد تجربه تلخ برجام، و اثبات مجدد بدعهدی امریکا بس نبود؟

 

سید حمیدرضا مجتبوی دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامه جمعی از اصلاح‌طلبان و درخواست آنها برای مذاکره بی‌قید و شرط با آمریکا گفت: امروزه در برهه‌ای از زمان قرار داریم که جنایت‌های آمریکا علیه بشریت، بیش از هر زمان دیگر، مشهود است. تحریک و پشتیبانی جنگ علیه ملت مظلوم یمن و حمایت از اقدامات رژیم منحوس صهیونیستی در قدس شریف تنها نمونه‌هایی از رفتار ظالمانه و مستکبرانه آمریکاست. حال آنکه دشمنی آمریکا با ملت ایران نیز سبقه تاریخی دارد و بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب و با دخالت‌های مستقیم و غیرمستقیم آمریکا در جنگ تحمیلی و زدن هواپیمای مسافربری ایرانی تا برهه کنونی و مداخله در فتنه 88 و انجام انواع تحریم‌ها و توهین‌های مکرر به مردم ایران که نمونه اخیرش در ارتباط با ورزشکاران عزیزمان را شاهد بودیم؛ همه تنها بخشی از دشمنی‌های همیشگی شیطان بزرگ است. و چه خوب گفت امام راحل که اگر امریکا «لا اله الا الله» هم بگوید ما آنرا قبول نداریم.

این فعال دانشجویی ادامه داد: چه شده که سبک مغزان، دم از مذاکره «بی قید و شرط» با آمریکا می‌زنند؟ آیا تجربه تلخ برجام، که هنوز مدت زیادی از پاره شدنش و اثبات مجدد بدعهدی امریکا نمی‌گذرد؛ بس نبود؟

وی گفت: شاید اینان از جناح‌های فکری و سیاسی مختلفی باشند اما الحق که با آنانی که خود را به حماقت زدند، یکسانند. اینها در نامه خود گفته‌اند: «هر اختلافی روزی به پایان می‌رسد». آیا قرآن هم نخوانده‌اند؟ باید خوب بدانند که نزاع و جنگ میان حق و باطل تمام نمی‌شود مگر به نابودی کامل باطل.

مجتبوی ادامه داد: در جای دیگری از نامه گفته شده، گذشته را باید چراغ راه آینده ساخت. این حرف خوبی است. به همین جهت، ما تجربه تلخ برجام و شیرینی احقاق همبستگی و شعار «نه شرقی نه غربی» در زمینه قدرتمندسازی دفاعی و موشکی را، چراغ راه کرده و تلاش می‌کنیم با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تکیه بر قدرت داخلی، مشکلات اقتصادی را نیز از میان برداریم تا مگس صفتان بر زخم اقتصاد ننشسته و مطابق اهداف خود نسخه خارجی نپیچند.

 دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: توصیه‌ ما به این افراد این است که اگر در خواب خوش غفلتید، از خواب بیدار شده و دست فریبی که به سویتان دراز شده است را پس بزنید و بدانید آمریکا تضمینی، جز تضمین خلف مجدد وعده و عهد شکنی، به شما نمی‌دهد و اگر خود را به خواب زده اید؛ بدانید ملت ایران مقابل دشمنان دیرینه خود محکم و استوارند و علاقه ای به نصایح آنان و سرسپردگانشان ندارند.

Share