قابل توجه طرفداران متعصب کی روش

انجمن‌ها: 

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان با شکستی که مقابل بوسنی در آخرین بازی‌اش در جام‌جهانی 2014 برزیل به دست آورد ضعیف‌ترین عملکردش را در تاریخ جام‌‌های جهانی ثبت کرد.
تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 1978 در حالی با یک امتیاز از این بازی‌ها حذف شد که دو گل زده در کارنامه‌مان به ثبت رسیده بود.
در جام جهانی 1998 بهترین عملکرد فوتبال کشورمان به وجود آمد و با برد مقابل آمریکا اولین و تنها برد تیم ملی در جام جهانی به دست آمد.
جام جهانی 2006 هم با اینکه یک امتیاز به دست آوردیم اما باز هم 2 گل به حریفان‌مان زدیم تا حداقل دست خالی به کشور باز نگردیم اما در جام جهانی 2014 برزیل هم یک امتیازی شدیم و هم اینکه فقط یک گل زده در این بازی‌ها داشته باشیم تا بدترین عملکرد تاریخ فوتبال کشورمان در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی به دست بیاید.
همچنین باخت به بوسنی در حالی رقم خورد که پیش از این هرگز مقابل این تیم بازنده نبودیم که در برزیل هم این مهم به دست آمد! هرچند که یک‌بار پیش از این به این تیم باخته بودیم که آن بازی در فیفا به ثبت نرسیده چرا که تیم بوسنی تیمی منتخب از بازیکنان این تیم بود آن هم در حالی که هنوز این تیم در فیفا ثبت نشده بود.
البته اولین بازی تیم کشورمان مقابل بوسنی که در فیفا هم ثبت نشده با نتیجه 3 بر یک بود و جالب اینجاست که در آخرین بازی هم با همین نتیجه مغلوب این تیم شدیم.
البته شاگردان کی‌روش این طلسم شکنی را در بازی با لبنان هم انجام داده بودند. آنجا که با این تیم در بیروت برای حضور در جام جهانی بازی کردیم و در حالی که تا به حال از این تیم حتی گل هم نخورده بودیم اما یک بر صفر باختیم تا هم از لبنان گل بخوریم و هم به این تیم ببازیم.

Share