راندا برن نویسنده و تهیه کننده استرالیایی

انجمن‌ها: 

راندا برن

راندا برن (به انگلیسی : Rhonda Byrne) (زاده ۲۶ اوت ۱۹۴۵ ‏میلادی - ملبورن، استرالیا) نویسنده و تهیه کننده استرالیایی است. برن بیشتر برای نگارش سری کتاب های راز شناخته می شود.

راندا برن (به انگلیسی: Rhonda Byrne)

راندا برن، نویسنده، تهیه کننده و برنامه ساز تلویزیونی در سال ۱۹۴۵میلادی در ملبورن استرالیا زاده شد. ایشان بواسطه کتاب و فیلم «راز» به شهرت جهانی رسید. کتاب های بعدی او، قدرت، جادو و قدرت تصور هِنری، هم به نوعی تحت تاثیر این کتاب هستند. آخرین کتاب راندا برن با نام «راز، چگونه زندگی مرا دگرگون کرد» هم به گونه ای بیانگر تاثیر این کتاب در مسیر حرفه ای راندا برن است. کتاب راز زمانی که در سال ۲۰۰۶ میلادی منتشر شد، در طول یک سال، ۱۹ میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

در سال ۲۰۰۷ میلادی، راندا برن در لیست ۱۰۰ فردی قرار گرفت که به گزینش مجله تایم، در شکل دادن جهان تاثیر داشته اند. موفقیت تجاری و شهرت جهانی راندا برن از زمانی که در برنامه تلویزیونی اپرا وینفری حضور پیدا کرد، سرعت گرفت.

فلسفه و آموزش محوری راندا برن این است که باور داشتن به شما اجازه می دهد به آرزوها و خواسته هایتان برسید. هر چند منتقدانی نیز وجود دارند که برخی جنبه های نظر او را غیرعلمی می دانند.

راندا برن (به انگلیسی: Rhonda Byrne)

جملات برگزیده راندا برن:

– وقت بگذارید و خودتان را بشناسید.
– تمام آرزوها و اهدافتان را شناسایی کنید.
– تا جایی که می توانید وقت بگذارید، هر چه از زندگی می خواهید یادداشت کنید، تمام اهداف کوتاه مدت و بلند مدتتان را بنویسید و با خودتان رو راست باشید.
– کارهایی را انجام ندهید که دیگران از شما خواسته اند. کارهایی را انجام دهید که خودتان دوست دارید، کارهایی که حداقل در نهایت لبخند به لبانتان بیاورند.
– نیازی نیست هر روز به تابلو تجسمتان نگاه کنید. به خصوص با حالت مکانیکی و بی احساس به آن نگاه نکنید. حتی اگر تابلو تجسمی درست نکرده اید اما آن را در ذهنتان دارید و می توانید حسش کنید، به خواسته تان می رسید.
– شروع کنید به احساس کردنش، حسش کنید. اگرچه نامرئی و غیر ملموس است، اما شروع کنید به احساس کردنش و در آن رؤیا زندگی کنید. باید خیلی به شما نزدیک باشد، مثل نفس کشیدن و هر چه قوی تر حسش کنید زودتر و قوی تر به آن خواهید رسید.

راندا برن (به انگلیسی: Rhonda Byrne)

کتاب های راندا برن:

راز
آموزه های روزانه راز
راز شکرگزاری
قانون جذب ، چگونه راز زندگی مرا متحول کرد
قهرمان
تقویم معجزه ۱۳۹۳ راندا برن
راز هستی
قدرت
معجزه
معجزه سپاس گزاری

Share