دانلود Fieldrunners 2 - بازی برج دفاعی اندروید و Pc

انجمن‌ها: 

دانلود Fieldrunners 2 - بازی برج دفاعی اندروید و Pc

Fieldrunners 2 – فیلد رانر 2 نسخه دوم از بازی محبوب، سرگرم کننده و فوق العاده زیبای “فیلد رانر” از استودیوی بازیسازی Subatomic Studios, LLC برای اندروید و PC است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و با بیش از 500 هزار فروش از پرفروش ترین بازیهای برج دفاعی به شمار می رود و جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست. در این بازی شما باید از جهان دفاع کنید و نگذارید که مهاجمان به راحتی بر دنیا چیره شوند و مدیریت آن را در دست بگیرند! با انواع سلاح های قدرتمند در جلوی آنها بایستید و یکی پس از دیگری آنها را سرنگون کنید! Field Runners برگشته است تا به کمک سپاه و سلاح های جدید این کره خاکی را به تصرف خود در آورد ؛ پس جلوی او را بگیرید! بازی Fieldrunners 2 از بهترین بازی های سبک استراتژیکی برای اندروید است که جایزه های مختلفی را به عنوان بهترین بازی دریافت کرده است و تجربه ی بهترین بازی ماجراجویی-استراتژی را در اسمارت فون و یا تبلت شما به ارمغان می آورد. در نسخه ی دوم بازی شما این امکان را دارید که از نیروهای هوایی نیز برای جلوگیری از مهاجمان استفاده کنید! اگر به دنبال یک بازی برج دفاعی با طراحی و ساخت بی نظیر هستید بدون شک فیلد رانر 2 نظرتان را جلب میکند.

دانلود Fieldrunners 2 - بازی برج دفاعی اندروید و Pc

در بازی Fieldrunners 2 با سپاهی از سربازان و ترفندهایی جدید بازگشته است و آنها آماده تسخیر جهان هستند یا بهتر بگوییم که بیشتر آنها اینچنین فکر می کنند و شما باید با استراتژی خاص خود از این عمل جلوگیری و دنیا را نجات دهید.داستان بازی Fieldrunners 2 به گونه ساخته شده است که شما باید اکنون از جهان در برابر مهاجمان دفاع کنید ودر این راه شما از سلاح های مختلفی بهره می برید که هر یک ویژگی و جذابیت های خاص خود را دارند . شما می توانید حمله ی هوایی به دشمن کنید یا تله های انفجاری در راه ان ها قرار دهید تا دسته ی بزرگی از ان ها را منفجر کنید و ضربه ی جبران ناپذیری را به دشمن بزنید ! در این بازی شما 20 مرحله ی خیره کننده را پیش رو دارید ، پس آماده ی نبرد باشید.

برخی ویژگی های بازی Fieldrunners 2 - بازی برج دفاعی اندروید و Pc :

❖ حجم کم و گرافیک روان و زیبای بازی
❖ تنوع حملات و نوع چینش ارتش در بازی
❖ دارای انواع سلاح ها و حریف های مختلف
❖ گیم پلی شدیدا اعتیاد آور
❖ قابل اجرا بر روی نسخه های مختلف ویندوز
❖ مناسب برای تمامی رده های سنی
و …

شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید از انجمن زنگ تفریح ضیاءالصالحین جدیدترین و آخرین نسخه ی بازی Fieldrunners 2 را با لینک مستقیم به همراه مود دریافت کنید! همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، بازی Fieldrunners 2 نیر توسط ما تست شده و هر دو نسخه اصلی و مودش بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده اند!

 تغییرات نسخه ی 1.8 :

❖ بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

Share