جملات انگیزشی، تکرار، روش استفاده، افزایش انگیزه

انجمن‌ها: 

تکرار جملات انگیزشی برای شما چه خواهد کرد؟

  • دنیای ذهنی شما را تغییر می دهد.
  • تنبلی را از شما دور می کند و انگیزه دوچندانی برای حرکت به جلو در شما ایجاد می کند.
  • می تواند قدرت خلاقیت شما را به کار بیندازد و شما را از شکست دور کند.
  • حتی می تواند غرور شما را هدف قرار دهد و وادارتان کند تا تغییری در زندگیتان ایجاد کنید.

همه افراد موفق دنیا سعی می کنند نمونه ای از این جملات را در محل کار یا اتاق شخصیشان، مقابل چشم قرار دهند و با مرور هر روزه آنها انرژی بیشتری برای حرکت به سمت موفقیت به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: جملات انگیزشی باور و موفقیت

روش های استفاده از جملات انگیزشی

در مطالب اخیر با بیش از 100 جمله انگیزشی آشنا شدیم، زمان آن رسیده که روش های استفاده از آنها را نیز برایتان بیان کنیم:

1. ضبط کردن صدای خودتون

شما می توانید با موبایل صدای خودتان را ضبط کنید و این جملات انگیزشی و الهام بخش را با صدای بلند بخوانید. سپس در تمام طول روز سعی کنید چندین مرتبه فایل صوتی که ضبط کردید را گوش دهید.

نیاز نیست حتماً یک گوشه خلوت بنشینید و این کار را انجام دهید. همین قدر که در حین انجام دادن فعالیت های روزانه تان به این فایل گوش دهید، این جملات تأثیر مثبت خودشان را بر ضمیر ناخودآگاهتان خواهند گذاشت و باورهای شما را به شکل بسیار عالی و اصولی تغییر می دهند و مسیر موفقیت را برای شما هموارتر خواهند کرد.

2. استفاده به عنوان تصویر زمینه، پروفایل و …

یکی از بهترین و جذاب ترین راه ها که علاوه بر خودتان، می تواند کلی انرژی مثبت به دیگران هم تزریق کند، استفاده از تصاویر و جملات انگیزشی به عنوان عکس پروفایل و حتی تصویر زمینه گوشی و لپ تاپ هست. با این روش هر بار که چشمتان به صفحه گوشی یا لپ تاپتان بیفتد، کلی انرژی مثبت می گیرید و حتی این انرژی را به دیگران هم هدیه می دهید.

و یک پیشنهاد عالی تر این هست که هر روز صبح یک جمله انگیزشی را به عنوان استوری و یا پست داخل صفحه مجازیتان با دیگران به اشتراک بگذارید. با این پیشنهاد می توانید جرقه ای باشید برای شروع یک صبح عالی، هم برای خودتان و هم برای دیگران…

پیشنهادی: جملات انگیزشی موفقیت کوتاه

بهترین راه افزایش انگیزه

در این مقاله تماماً درباره انگیزه صحبت کردیم و جوانب مهمی از آنرا مورد بررسی قرار دادیم. اما شما باید این نکته را بدانید که انگیزه، بحثی نیست که به این راحتی ها بتوان از آن رد شد و با چند نکته مختصر، آنرا بطور کامل مدیریت کرد. در واقع شما تنها زمانی می توانید آنرا در وجود خود مدیریت کرده و به بالاترین حد ممکن برسانید که بطور کامل آموزش آنرا دیده باشید و بدانید که نسبت به خودتان باید چگونه آنرا افزایش دهید. حالا چطور می توان این کار را انجام داد؟

نظرات و تجربیات خود را با سایر کاربران سایت ضیاءالصالحین به اشتراک بگذارید....

موفق باشید…

Share