فیلم سینمایی گذرگاه (۱۳۶۵)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی گذرگاه - کیفیت خوب365.67 مگابایت
یک رزمنده به نام ناصر به همراه سه تن از همرزمانش (احمد- قاسم و محمد) برای عملیات گشت و شناسایی به جبهه اعزام می شود.

دانلود فیلم سینمایی گذرگاه با کیفیت عالی

فیلم سینمایی گذرگاه فیلمی به کارگردانی شهریار بحرانی و نقش آفرینی اردلان شجاع کاوه است. این فیلم محصول کشور ایران و تولید سال ۱۳۶۵ هجری شمسی است.

دانلود فیلم سینمایی گذرگاه با کیفیت عالی

خلاصه داستان فیلم سینمایی گذرگاه

یک رزمنده به نام ناصر به همراه سه تن از همرزمانش (احمد- قاسم و محمد) برای عملیات گشت و شناسایی به جبهه اعزام می شود. ناصر حلقه ی ازدواجش را به عاطفه که تازه به عقد او در آمده می دهد و عازم می شود. در جبهه برای انجام مأموریت ناصر و همرزمانش به وسیله ی یک راهنمای محلی از راه مخفی ادامه مسیر می دهند اما راهنمای محلی توسط عراقی ها کشته می شود و گروه مجبور می شود از راه اصلی به شناسایی برود. مأموریت که انهدام یک پل تدارکاتی در مسیر یک گذرگاه است، به خوبی انجام می گیرد، اما قاسم و محمد که از لباس مبدل عراقی ها استفاده کرده بودند به عنوان نظامیان خاطی به جوخه ی اعدام سپرده می شوند، ناصر بعد از شکنجه شدن توسط دو عراقی ناراضی موفق به فرار شده و احمد نیز فرار می کند اما بعد از نجات ناصر به دلیل بیماری، جانباز مجهول الهویه شناخته می شود، اما احمد او را شناسایی می کند و ناصر بهبود می یابد و عاطفه حلقه ی ازدواج را به ناصر هدیه می دهد.

دانلود فیلم با کیفیت حجم
خوب 365.67 مگابایت
عالی 1.01 گیگابایت

دانلود فیلم سینمایی گذرگاه

عوامل فیلم سینمایی گذرگاه

کارگردان : شهریار بحرانی
تهیه کننده : محمد باقر آشتیانی
نویسنده : شهریار بحرانی

گروه بازیگران :  ۱- خسرو ضیایی ... ناصر ۲- عطاءاله سلمانیان ... احمد ۳- اردلان شجاع کاوه ... محمد ۴- مهرداد خوشبخت ... قاسم ۵- علی شاه حاتمی ۶- مژگان بنی هاشمی ... عاطفه ۷- روح اله برادری ۸- محرم زینال زاده ۹- منصوره فیلی ۱۰- حبیب اله رجبعلی ۱۱- محمد علیدوست ... پدر ناصر ۱۲- ملیحه کشاری ... مادر ناصر ۱۳- انسیه قنبری ... ملیحه ۱۴- ناصر فروغ ... استوار عراقی ۱۵- محمد صادقی ۱۶- محسن بابایی ۱۷- محمدرضا اسلاملو ۱۸- محمد بیات ۱۹- اکبر باقری ۲۰- رحیم بابایی ۲۱- رضا قاسمی ۲۲- نصرت اله املشی ۲۳- احمد عبدالهی ۲۴- حسینعلی فرهنگ ۲۵- محمد اله نژاد ۲۶- علی توکلی ۲۷- محمدرضا خلیل آذر ۲۸- شهرام جعفرنژاد ۲۹- مهدی شریفی ۳۰- اسماعیل دبیری ۳۱- علیرضا مقدم جعفری ۳۲- جواد قنبری ۳۳- حسین پناهی ۳۴- ابراهیم معین پور ۳۵- اکبر محبوبی فر۳۶- احمدرضا گلابی ۳۷- احمد یحیوی ۳۸- سیداحمد منتجیبها ۳۹- عزیز حبیب زاده ۴۰- اکبر حبیب زاده ۴۱- علی بهروزیانفر ۴۲- علی اصغر فتحی ۴۳- فرامرز آهنگری ۴۴- محسن معین پور

موسیقی : مجید انتظامی
فیلم برداری : همایون پایور
کشور : ایران
مدت زمان :۹۰ دقیقه

Share