دانلود فیلم سینمایی گام های شیدایی با کیفیت عالی

دریافت ویدئو
جولیا افسر آمریکایی به عراق فرستاده می شود تا به تهیه ی تصاویری از نبرد نظامیان این کشور بپردازد. در این ماموریت با حقایقی رو به رو شده و ناگزیر است برای نجات جانش از دست ارتش آمریکا به سوی کربلا بگریزد که در طول این سفر دچار تحولات روحی فراوان می شود.

دانلود رایگان فیلم سینمایی گام های شیدایی با کیفیت عالی (1391)

فیلم سینمایی گام های شیدایی در سال 1391 با سر و صدای فراوان و صرف هزینه حدود یک میلیارد تومان که اون رقم قابل اعتنایی بود توسط حمید بهمنی که از کارگردان هایی است که فیلم ارزشی و دفاع مقدسی کار می کند ساخته شده است. و از نکات قابل توجه در این فیلم می توان به نقش اول آن توسط یک بازیگر زن خارجی و نقش آفرینی جمشید هاشم پور در لباس افسر ارتش آمریکا اشاره کرد.

نام فیلم : گام های شیدایی | Fascination Steps
کارگردان : حمید بهمنی
نویسنده : مهدی سجاده چی
تهیه کننده : محمد قهرمانی
گروه فیلم: دفاع مقدس
محصول سال : 1391 هجری شمسی
محصول کشور : ایران

بازیگران فیلم سینمایی گام های شیدایی :

محمد رضا شریفی نیا ، لوریت جنینو ، جمشید هاشم پور، بهنوش طباطبایی ، کوروش تهامی ، مریم کاویانی و  فخرالدین صدیق شریف  

خلاصه فیلم سینمایی گام های شیدایی :

داستان زنی آمریکایی به نام جولیا که به خدمت ارتش ایالات متحده درآمده و به عراق فرستاده می شود تا به تهیه ی تصاویری از نبرد نظامیان این کشور بپردازد. در این ماموریت با حقایقی رو به رو شده و تلاش دارد مدارکی که در حین انجام وظیفه در این کشور به دست آورده به دوست خبرنگار خود برساند ولی در این کش و قوس وی ناگزیر است برای نجات جانش از دست ارتش آمریکا به سوی کربلا بگریزد که در طول این سفر دچار تحولات روحی فراوان می شود. گفتنی است که در جریان این اتفاقات یکی از پرده های سناریو آزادسازی عراق به تصویر کشیده می شود.

دانلود فیلم گام های شیدایی حجم
دانلود فیلم با کیفیت 144p 118.48 مگابایت
دانلود فیلم با کیفیت 360p 366.92 مگابایت
دانلود فیلم با کیفیت - 720p-HD 929.65 مگابایت

پخش شده از شبکه سه سیما در جمعه 2 فروردین - ساعت 09:0

فیلم سینمایی گام های شیدایی

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share