فیلم سینمایی به وقت شام

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی به وقت شام325.61 مگابایت
یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آنها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تَدمُر به سمت دمشق است، آنها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست.

دانلود فیلم سینمایی به وقت شام

فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی کیا محصول سال ۱۳۹۶ هجری شمسی می باشد. این فیلم موفق به دریافت ۳ سیمرغ بلورین در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

خلاصهٔ داستان فیلم سینمایی به وقت شام

یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آنها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تَدمُر به سمت دمشق است، آنها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست….

ساخت و پخش

فیلمبرداری به وقت شام در اوایل خرداد ماه ۱۳۹۶ در لوکیشن مربوط به یکی از فرودگاههای نظامی در تهران آغاز شد. و در ادامه در لوکیشن های متعددی از جمله شهرک سینمایی دفاع مقدس، پایگاه هوایی شیراز، اصفهان، روستاهای اطراف شهریار و شهر دمشق در سوریه پیگیری شد و در روز ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ هجری شمسی به پایان رسید.

همزمان با فیلمبرداری، تدوین این فیلم نیز توسط مهرداد خوشبخت انجام گردید. هزینهٔ ساخت این فیلم به گفتهٔ احسان محمدحسنی، رئیس سازمان اوج، در حدود ۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

این فیلم ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ هجری شمسی در سینماهای ایران اکران شده است.

کارن همایون فر سازندهٴ موسیقی این فیلم می باشد و آلبوم موسیقی این فیلم اردیبهشت ۹۷ هجری شمسی رونمایی شد.

پوستر فیلم بر اساس طرحی از خانهٴ طراحان انقلاب اسلامی و با اجرای پویا سرابی و سینا رعیت دوست منتشر شد.

این فیلم از شهریور ۱۳۹۷ هجری شمسی در کشورهای سوریه ، لبنان و عراق اکران و با استقبال مردم همراه شد.

فیلم به وقت شام در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

فیلم به وقت شام از ۱ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی (۱۰ آذر ۹۷هجری شمسی ) در کشور ژاپن اکران شده است. و در اسفنده ۱۳۹۷ نیز در کشور هند اکران شد.

بازیگران فیلم سینمایی به وقت شام

هادی حجازی فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند. تعدادی بازیگر ایرانی به همراه جمعی از بازیگران سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می کنند.

فهرست اسامی بازیگران:

هادی حجازی فر (نقش: یونس) / بابک حمیدیان (نقش: علی) / رزاق رادان / قدرت الله بیات / مالک آبسالان / جلال نجفی / علی عبادی / ژاله کاظمی / منصور نواصری / عبدالرضا نصاری / افشین طالبی / وحید عبدالله زاده / عزیز نقدی / جلال زندش / لاله مرزبان (نقش: همسر علی) / حسین حسینی پناه

بازیگران خارجی

پیر داغر / خالد السید / لیث مفتی / رامی عطاءالله / منذر زین الدین / محمد شعبان / سامر خلیلی / کارمن بصیبض / سینتیا کرم / جوزیف سلامه /علی سکر

دانلود فیلم سینمایی به وقت شام

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share