فیلم سینمایی آخرین شناسایی 1372 با کیفیت عالی

دریافت ویدئو
عده ای از بسیجیان تخریب چی بعد از باز کردن معبر بر انجام عملیات در اثر بمباران به شهادت می رسند و از این میان تنها دو نفر باقی می مانند تا کار را یکسره کنند.

دانلود فیلم سینمایی آخرین شناسایی 1372 با کیفیت عالی

فیلم سینمایی آخرین شناسایی به کارگردانی علی شاه حاتمی و نویسندگی بهزاد بهزادپور ساختهٔ سال ۱۳۷۲ هجری شمسی است. مدت زمان فیلم 92 دقیقه است. این فیلم به خاطر دیالوگ های معروفش در انتهای آن بسیار مشهور شده است. در دیالوگ ای انتهایی فیلم بازیگر یکی از نقش ها در بسیم خبر شهادت همرزمش را اینگونه می دهد : حاجی سیدتو کشتند .

نام فیلم: آخرین شناسایی
کارگردان: علی شاه حاتمی
سال تولید: 1372 هجری شمسی
موضوع: دفاع مقدس
موسیقی متن: فریبرز لاچینی

بازیگران فیلم سینمایی آخرین شناسایی :

۱- فرزین اژدری ۲- پیمان شریعتی ۳- غلامرضا علی اکبری ۴- رضا ایرانمنش ۵- شهرام پوراسد ۶- مصطفی پورحامدی ۷- منصور سهراب پور ۸- محسن سوری ۹- محسن شرافتی ۱۰- کوروش کوهپایه ۱۱- اله کرم افتخاری ۱۲- علیرضا علیا ۱۳- ماشاءاله شاهمرادی زاده ۱۴- فرزین راسخی ۱۵- سینا احمدی ۱۶- عباس بیات ۱۷- شاپور عظیمی ۱۸- محمدرضا جعفری نژاد ۱۹- محسن محمدی ۲۰- سیدجلال طباطبایی ۲۱- رضا توکلی ۲۲- علی توکلی ۲۳- سیداحمد منتجیبها ۲۴- احمد عزت پور ۲۵- احمد سروی ۲۶- محمد پورستار ۲۷- حسن عباسی ۲۸- سیدجواد هاشمی ۲۹- حبیب الله بهمنی ۳۰- سیدحمید طباطبایی

خلاصه فیلم آخرین شناسایی :

عده ای از بسیجیان تخریب چی بعد از باز کردن معبر بر انجام عملیات در اثر بمباران به شهادت می رسند و از این میان تنها دو نفر باقی می مانند تا کار را یکسره کنند. از طرفی حضور نیروها و تجمع آن ها در یک نقطه باعث بیماری و فشار روانی بسیاری می شود. در این میان دو تن از تخریب چی ها به خاک دشمن نفوذ می کنند و حوادث بسیاری را موجب می شوند و با بدست آوردن بی سیم موقعیت دشمن را که برای یک عملیات بزرگ تدارک می بیند، به مرکز فرماندهی نیروهای خودی اطلاع می دهد. از سوی دیگر دیده بان دشمن که دائماً آتش توپخانه عراقی ها را هدایت می کرد،‌ توسط یک بسیجی ماهر به دام می افتد، در انتها نیروهای خودی به مقر دشمن حمله کرده و دشمن را تار و مار می کنند.

فیلم سینمایی آخرین شناسایی

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share

دیدگاه‌ها

دستتون درد نکنه از این فیلمهای دفاع مقدس