دانلود فیلم سینمایی حماسه 2519

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی حماسه 259229.02 مگابایت
در پی یورش نیروهای متجاوز عراقی، ارتفاعات مهم و استراتژیک «حاج عمران» در شمال غرب کشور به اشغال عراق درمی آید و شهرهای این منطقه از جمله ارومیه دائماً زیر آتش توپخانه دشمن قرار می گیرد.

دانلود فیلم سینمایی حماسه 2519

فیلم سینمایی حماسه 2519 از سری فیلمهای دفاع مقدس به کارگردانی کامران ملکی و نویسندگی کامران ملکی و محمدرضا یحیائی ساخته سال 1376 شمسی است

خلاصه داستان فیلم سینمایی حماسه 2519 :

در پی یورش نیروهای متجاوز عراقی، ارتفاعات مهم و استراتژیک «حاج عمران» در شمال غرب کشور به اشغال عراق درمی آید و شهرهای این منطقه از جمله ارومیه دائماً زیر آتش توپخانه دشمن قرار می گیرد. ارتش تصمیم می گیرد به تنهایی ارتفاعات تصرف شده را آزاد کند. در ابتدا، فرماندهی نیروی زمینی با این کار مخالفت می کند و معتقد است که کار بسیار مشکل و خطرناکی است و اگر ارتش در این عملیات موفق نشود، به حیثیت ارتش لطمه وارد خواهد شد. فرمانده لشکر 64 ارومیه اعتقاد دارد که این کار عملی است. پس از مشورت های بسیار با فرماندهان، مجوز شروع این عملیات حاضر می شود و مدتی بعد ارتش با عنوان «کربلای 7» وارد عملیات می شود. با وجود هوای بسیار سرد و برف و بهمن، عملیات شبانه آغاز می شود. ناگهان بهمن بسیار بزرگی شروع به حرکت می کند و به زودی همه ادوات و سلاح های ارتش به همراه تعدادی از سلحشوران زیر بهمن می روند. در حالی که نیروهای باقی مانده قصد عقب نشینی دارند متوجه می شوند که بهمن، پیکر تعدادی از رزمندگان سپاه را که پیش از آنها در ارتفاعات به جنگ با عراقی ها رفته و شهید شده بودند با خود به پایین آورده است. گرچه شکست خوردن نخستین عملیات باعث عصبانیت فرمانده شده، تصمیم گرفته می شود تا مجدداً عملیات بازپس گیری مناطق از سر گرفته شود. در شرایط بسیار دشوار برف و یخبندان، نیروهای ارتش کارشان را آغاز می کنند، به پیشروی ادامه می دهند و سنگرهای عراقی را یکی پس از دیگری تصرف می کنند و در نهایت ارتفاعات به تصرف نیروهای ارتش درمی آید و پرچم ایران توسط نیروهای ارتش در ارتفاعات به اهتزاز درمی آید.

بازیگران فیلم سینمایی حماسه 2519 :

۱- احمد دلیریان ۲- غلامرضا خدادادی ۳- اصغر رضوانی ۴- مجید توسلی ۵- احمدقاسم گودرزی ۶- محمد حجت پناه ۷- داوود ذوالفقاری ۸- محمود خدادادیان ۹- امیر داریوش ۱۰- حمیدرضا اکبرنژاد ۱۱- غلامرضا پرمهر ۱۲- بشیر مالمیر ۱۳- مهدی شیبانی ۱۴- خلیل زمانی ۱۵- محمد اصغری ۱۶- جواد دائم الخدمه ۱۷- سعید صنایعی ماتک ۱۸- حسین گلرخ صیقلان ۱۹- سرخوش شهبازی ۲۰- علیرضا علی پور ۲۱- توکل ترابی ۲۲- فیروز دانسته پور ۲۳- کریم بادبان ۲۴- مجید عزیزی زاده ۲۵- ایرج فلاح ۲۶- مسعود باغبانی ۲۷- محمد ملکی ۲۸- علی براتلو ۲۹- محمدرضا غنی کوشان ۳۰- مصطفی پاشایی ۳۱- مسعود بزرگی نژاد ۳۲- هادی رحیمی ۳۳- محمدتقی حسامی نیا ۳۴- طاهر ولی پور ۳۵- علی اصغر مقدمی ۳۶- علی فیروزسالار ۳۷- حسین تقوی ۳۸- محمدعلی مرادی ۳۹- جواد صمیمی ۴۰- حسین خدابنده لو ۴۱- ایرج میرزایی ۴۲- فیروز وهاب زاده ۴۳- حسین ربیعی ۴۴- رحیم عادلی 

فیلم سینمایی حماسه 2519

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share