دانلود فیلم سینمایی مهاجر با کیفیت عالی (1369)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی مهاجر با کیفیت عالی700.2 مگابایت
هواپیماهای بدون سرنشین مهاجر که از روی زمین کنترل می شود جهت انجام عملیاتی شناسایی در پشت خطوط دشمن به کار گرفته می شوند.

فیلم سینمایی مهاجر با کیفیت عالی (1369)

فیلم سینمایی مهاجر از سری فیلمهای دفاع مقدس به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی کیا ساخته سال ۱۳۶۸ و اکران سال ۱۳۶۹ شمسی است.

این فیلم در تاریخ ۶ تیر ۱۳۶۹ شمسی در سینماهای ایران اکران شده است.

خلاصه فیلم سینمایی مهاجر :

هواپیماهای بدون سرنشین مهاجر که از روی زمین کنترل می شود جهت انجام عملیاتی شناسایی در پشت خطوط دشمن به کار گرفته می شوند. به دلیل برد محدود دستگاه کنترل، خلبانان در دو ایستگاه مقابل، رودرروی هم و در خطوط دشمن مستقر می شوند. خلبانی که به خطوط دشمن نفوذ کرده، در حالی که با دشمن درگیر می شود، با مهارت عملیات شناسایی را انجام می دهد و هواپیما را در هوا تحویل خلبان دوم می دهد. در حالی که خود در آخرین لحظات کشته می شود.

بازیگران فیلم سینمایی مهاجر :

۱ - سیدعلیرضا خاتمی    ....    اسد ۲ - اصغر نقی زاده    ....    راهنما ۳ - علیرضا حیدری    ....    غفور ۴ - سیدابراهیم اصغرزاده    ....    محمود ۵ - بهروز شفیعی    ....    علی ۶ - علیرضا زاهدی    ....    سعید ۷ - فرید امیری ....    جواد ۸ - علیرضا مهدوی    ....    اصغر ۹ - جواد نوری    ....    قایقران ۱۰ - غلامرضا علی اکبری    ....    رئوفی ۱۱ - حمیدرضا چارکچیان    ....    سپاهی ۱۲ - سیدمحمد فاطمی    ....    حاج کاظمی ۱۳ - علی شایسته مند    ....    سپاهی ۱۴ - حسن کریمی    ....    پیک ۱۵ - منوچهر حاج علی اکبری    ....    فرمانده عراقی

فیلم سینمایی مهاجر

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share