راهکار دوری از اضطراب و ترس - استاد محمدی

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل راهکار دوری از اضطراب و ترس - استاد محمدی26.47 مگابایت
آیا ترس از مرگ درست است؟ برای دور کردن ترس و اضطراب چکار کنیم؟

راهکار دوری از اضطراب و ترس - حجت الاسلام و المسلمین استاد رضا محمدی

در این کلیپ کوتاه ، راهکار دوری از اضطراب و ترس را در کلام حجت الاسلام و المسلمین استاد رضا محمدی به مدت 7 دقیقه مشاهده می فرمایید. در این کلیپ ویدئویی استاد محمدی به این سوالات که " آیا ترس از مرگ درست است؟ برای دور کردن ترس و اضطراب چکار کنیم؟ " پاسخ می دهند.

✥ ✥ ✥ ✥ ✥ ✥ ✥ ✥ ✥ ✥ ✥ ✥ ✥ ✥ ✥ 

آثار فراوانى بر یاد مرگ مترتب است. از این رو، هم در کلمات معصومین علیهم السلام به آن سفارش شده و هم انسان هاى خود ساخته، در مقام سیر و سلوک و تهذیب نفس، دستور به یاد مرگ بودن را مى دهند. قرآن مجید یکى از ویژگى هاى برجسته ی انبیاء الهی را، « یاد مرگ » مى داند؛ چنان که مى فرماید:

إِنَّـآ أَخْلَصْنَـهُم بِخَالِصَة ذِکْرَى الدَّارِ. با موهبت ویژه اى ـ یادآورى آن سراى را خالص شان گردانیدیم.

خاصیت به یاد مرگ بودن این است که اگر شخص در رفاه و سرور است و غرور او را فراگرفته، با یاد مرگ، عالم دنیا بر او تنگ مى شود . دیگر نمى تواند بر دارایى محدود خود ببالد و یا مغرور شود و اگر شخصى است که در تنگناى زندگى قرار گرفته و رنج مى برد، باز وقتى به یاد مرگ بیفتد، دنیا بر او وسیع و راحت مى شود. از سختى هاى چند روزه ی دنیا رنج نمى برد. امیرالمومنین امام علی علیه السلام نیز در مورد یاد مرگ مى فرمایند: "کسى که زیاد به یاد مرگ باشد، از دنیا به اندکش راضى مى شود".

راهکار دوری از اضطراب و ترس

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share