فیلم سینمایی شب بخیر فرمانده (1384) با کیفیت عالی

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل فیلم شب بخیر فرمانده 1384 با کیفیت عالی1.03 گیگابایت
مریم که خبرنگار جنگی است با پوشیدن لباس نظامی پا در خط مقدم جبهه می گذارد، اما به هنگام شدت عملیات، از بقیه جدا افتاده و راه گم میکند .

فیلم سینمایی شب بخیر فرمانده (1384) با کیفیت عالی

فیلم سینمایی شب بخیر فرمانده از سری فیلمهای دفاع مقدس ، به کارگردانی و نویسندگی انسیه شاه حسینی ساختهٔ سال ۱۳۸۴ شمسی است. لادن مستوفی بازیگر شاخص این فیلم سینمایی است.

سایر فیلمهای دفاع مقدس

خلاصه داستان فیلم سینمایی شب بخیر فرمانده :

مریم که خبرنگار جنگی است با پوشیدن لباس نظامی پا در خط مقدم جبهه می گذارد، اما به هنگام شدت عملیات، از بقیه جدا افتاده و راه گم میکند . عدم شناخت مریم از منطقه و وضعیت بد جوی، او را با مشکلات زیادی روبرو می سازد تا این که با زنی بومی به نام جنان برخورد می کند. قرار می شود جنان تا او را به رزمندگان برساند و تا آن زمان، مریم در فرصتی که به دست آورده، این شانس را دارد تا با احوالات، دیدگاه ها و شرایط او آشنا شود …

بازیگران فیلم شب بخیر فرمانده :

 لادن مستوفی - عصمت رضاپور -  محمود قادسی - محمد مختاری …

نویسنده و کارگردان : انسیه شاه حسینی
آهنگساز : سعید انصاری
تهیه کننده : سیدسعید سیدزاده
فیلم‌برداری : نادر معصومی ، علی الهیاری
تدوین : کاوه ایمانی
مدت فيلم : 90 دقیقه
فیلم محصول سال ۱۳۸۴ شمسی

فیلم سینمایی شب بخیر فرمانده

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share

دیدگاه‌ها

1

سلام واحترام
دوکبوتر یک پرواز هم بگذارید

باسلام و احترام
این فیلم با عنوان «تویی که نمی شناختمت» شامل سه اپیزود «دو کبوتر، یک پرواز »، «آبی اما به رنگ غروب» و «تویی که نمی شناختمت» در سایت بارگذاری شد:

دانلود فیلم سینمایی تویی که نمی شناختمت