فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک - شهید بهنام محمدی 1390

دریافت ویدئو
فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک از سری فیلمهای دفاع مقدس به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی و نویسندگی عبدالجبار دلدار، پروانه مرزبان ساختهٔ سال ۱۳۹۰ شمسی است.

فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک - شهید بهنام محمدی

فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک از سری فیلمهای دفاع مقدس به کارگردانی صادق صادق دقیقی و نویسندگی عبدالجبار دلدار، پروانه مرزبان ساختهٔ سال ۱۳۹۰ شمسی است.

پیشنهادی: فیلمهای سینمایی دفاع مقدس (دانلود + پخش آنلاین)

خلاصه داستان فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک :

بهنام محمدی یک نوجوان دلیر آبادانی بوده که به ورزش کشتی علاقه فراوان دارد. خانواده ی بهنام تمایل زیادی دارند که بهنام تحت نظر مربی کشتی خود “صالح” آموزش ببیند. از طرفی بهروز دوست صالح علاقه زیادی به معلم مدرسه خانم حکیمی دارد. اما در یک شب نیروهای متجاوز عراقی شهر آبادان را محاصره می کنند و…

داستان فیلم به اوایل جنگ و حمله عراق به خرمشهر باز می گردد. این نوجوان تنها به انگیزه دفاع از آب و خاک و ناموس، رشادت های بسیاری را بروز داده است. بهنام محمدی در ابتدا به دست نیروهای عراقی می افتد و مورد ضرب و شتم قرار می گیرد اما اعتماد عراقی ها را جلب کرده و مواد غذایی، مهمات و گرای دشمن را به نیروهای ایرانی می رساند.

مدت زمان: 83 دقیقه
سال تولید: 1390

فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک - شهید بهنام محمدی 1390

بازیگران فیلم سینمایی بزرگ مرد کوچک :

پویا امینی، شبنم قلی خانی، پرهام دلدار، محمدجواد سلام پور، پرهام امینی، سوگل طهماسبی، عبدالله نعیم زاده، سلیمه رنگزن، طاهره نیکزاد

فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

 

دانلود فیلم بزرگمرد کوچک با کیفیت اورجینال و لینک مستقیم

دانلود فیلم بزرگمرد کوچک با کیفیت اورجینال ، دانلود فیلم بزرگ مرد کوچک ، دانلود فیلم بزرگ مرد کوچک با کیفیت عالی

توجه: در صورت درخواست صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود.

Share