دانلود فیلم سینمایی آتش درون 1373

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی آتش درون409.88 مگابایت
دانلود فیلم سینمایی آتش درون از سری فیلمهای انقلابی به کارگردانی کریم هاتفی نیا ساخته سال ۱۳۷۳ شمسی است.

دانلود فیلم سینمایی آتش درون 1373

دانلود فیلم سینمایی آتش درون از سری فیلمهای انقلابی - تاریخی به کارگردانی کریم هاتفی نیا و تهیه کنندگی رجبعلی طراوتی ساخته سال ۱۳۷۳ شمسی است.

خلاصه فیلم سینمایی آتش درون :

بهمن پسر سرهنگ سپهری فرمانده خود را به علت رگبار بستن مردم در ۱۷ شهریور ترور کرده و متواری می شود. ولی پس از مدتی دستگیر شده و به زندان می افتد و به اعدام محکوم می شود. سرانجام در ۲۲ بهمن با ساقط شدن رژیم شاه تمام زندانی های سیاسی آزاد می شوند.
در دوران انقلاب در تمام شهرها حکومت نظامی برقرار است. سرباز بهمن سپهری در زمان خدمت سروان ملکی از عاملان اصلی کشتار ۱۳ آبان را ترور می کند. و خودش توسط گروهی انقلابی مخفی می شود. پدر بهمن که نظامی است از بهمن می خواد که خودش را به ارتش معرفی کند تا در مجازات او تخفیف قائل شوند. ولی وقتی حکم اعدام را برای بهمن می شنود دیگر کسی او را نمی بیند. بعد از پیروزی انقلاب بهمن به  همراه دیگر زندانیان سیاسی آزاد می شود.

اطلاعات تکمیلی :

کارگردان : کریم هاتفی نیا

تهیه کننده : رجبعلی طراوتی

ژانر : انقلاب اسلامی / تاریخی

کشور سازنده : ایران

بازیگران فیلم سینمایی آتش درون :

1. شهلا ریاحی - 2. غلامحسین بنفشه خواه

توجه : این فیلم در راستای ترویج مباحث و اندیشه های انقلاب اسلامی و... منتشر می شود، چنانچه صاحب اثر درخواست نماید از سایت حذف می شود.

دانلود فیلم سینمایی آتش درون 1373

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share