فیلم درس اول زبان انگلیسی پایه دهم / جلسه 3

فیلم درس اول زبان انگلیسی پایه دهم / جلسه 3 : Saving Nature (قسمت سوم)، تدریس واژگان (قسمت اول)
در این بخش از سری جلسات آموزشی زبان انگلیسی، فیلم جلسه 3 آموزش درس اول زبان انگلیسی پایه دهم نظام آموزشی جدید (Saving Nature) با تدریس علی اکبر عزتی جهت استفاده شما عزیزان با سه کیفیت درج می گردد.

فیلم درس اول زبان انگلیسی پایه دهم / جلسه 3 :

Saving Nature (قسمت سوم)، تدریس واژگان (قسمت اول)

علی اکبر عزتیدر این بخش از سری جلسات آموزشی زبان انگلیسی، فیلم جلسه 3 آموزش درس اول زبان انگلیسی پایه دهم نظام آموزشی جدید (Saving Nature) با تدریس علی اکبر عزتی جهت استفاده شما عزیزان با سه کیفیت درج می گردد.

فیلم درس اول زبان انگلیسی پایه دهم / جلسه 3 : Saving Nature (قسمت سوم)، تدریس واژگان (قسمت اول)

صفر تا صد زبان انگلیسی دهم (نظام آموزشی جدید) (99-1398) علی اکبر عزتی

در این جلسه قراره براتون واژگان درس یک سال دهم را به طور مفصل یعنی حتی واژگانی که در دورۀ متوسطه اول خواندید و فراموش کردید، همه را مورد بررسی قرار بدهیم. خوب چندین بار این واژه ها به شیوه خاص گفته می شود تا نهایتاً در ذهن شما به اصطلاح stik in mine بشود. بچسبد در ذهن شما. واژه هایی را که برای تان میگیم، تا اونجایی که امکان داره اگه متضادی، مترادفی هست، اگه  یک colucation هست، هم آیی هم نشینی کنارشان هست، برای تان میگیم. مفصل، چندین بار تکرار میکنیم. شاید بشه گفت هر لغت حدوداً 8 بار تکرار خواهد شد، تا در انتها در ذهن شما جای بگیرد. پس در این جلسه ما قرار است که یک قسمت از واژگان مهم و جدید، [جدیدش خیلی زیاد نیست.] هرچه واژه مهم توی این قسمت بوده، برای تان مورد بررسی قرار می دهیم. إن شاءالله که همراه ما باشید. همراه ما بیایید و رفته رفته تمام این واژگان را در ذهنتان جای بدهید و معلومات لغتی خودتون رو افزایش بدهید تا إن شاءالله بعداً بپردازیم به حل تست های واژگان از قسمت های مختلف.

برای دسترسی به همه مطالب آموزش زبان انگلیسی پایه دهم اینجا کلیک کنید

 

فیلم آموزشی سایر دروس :

فیلم درس اول زبان انگلیسی پایه دهم / جلسه 1

فیلم درس اول زبان انگلیسی پایه دهم / جلسه 2

فیلم درس اول زبان انگلیسی پایه دهم / جلسه 4

فیلم درس اول زبان انگلیسـی پایه دهم / جلسه 5

فیلم درس اول زبان انگلیسـی پایه دهم / جلسه 6

 

شما می توانید فیلم های درس اول زبان انگلیسی پایه دهم را از لینک های مستقیم پایین دریافت نمایید.

پدیدآورنده: 
Share