فتوای ضد آمریکایی آیت الله سید کاظم حائری

آیت الله سید کاظم حائری یزدی
 آیت الله العظمی «سید کاظم حائری» مرجع عالی قدر شیعیان عراق، در پی شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با صدور بیانیه ای، فتوای حرمت به حضور نیروهای تروریست آمریکایی و هم پیمانانشان در عراق دادند.

فتوای ضد آمریکایی آیت الله سید کاظم حائری

آیت الله العظمی «سید کاظم حائری یزدی» مرجع عالی قدر شیعیان عراق، در پی شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس درباره حضور نیروهای آمریکایی در عراق فتوایی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از العالم، آیت الله العظمی «سید کاظم حائری» مرجع عالی قدر شیعیان عراق، در پی شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با صدور بیانیه ای، فتوای حرمت به حضور نیروهای تروریست آمریکایی و هم پیمانانشان در عراق دادند.

در جریان حمله آمریکا به کاروان حشد الشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.

فتوای ضد آمریکایی آیت الله سید کاظم حائری

تلویزیون رسمی عراق بامداد جمعه اعلام کرد که سرلشکر «حاج قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون حشد الشعبی در حمله راکتی آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

نیروهای حشد الشعبی نیز از شهادت چند تن از اعضای این گروه شبه نظامی به همراه تعدادی از «مهمانان» آنها در حمله راکتی به نزدیکی فرودگاه بغداد خبر دادند.

سخنگوی حشد الشعبی اعلام کرد که «دشمنان آمریکایی و اسرائیلی مسئول شهادت دو مجاهد ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی هستند».

 

پیشنهاد ویژه: ویژه نامه سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی

Share