فیلم اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر سردار سلیمانی

دریافت ویدئو
نماز رهبر انقلاب بر پیکر مطهر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نمازی متفاوت بود و گریه های بی امان رهبری همه جمعیت را به گریه انداخت.

فیلم اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر سردار سلیمانی

فیلم اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نمازی متفاوت بود و گریه های بی امان رهبری همه جمعیت را به گریه انداخت....

فیلم اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر سردار سلیمانی

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت اقامه نماز کردند.

در کنار رهبر انقلاب حاج اسماعیل قاآنی فرمانده جدید سپاه قدس، آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و تمامی مسئولان لشکری و کشوری حضور دارند.

پس از تشییع و تکریم پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مردم شهید پرور تهران، پیکر این سردار مقاومت جهت وداع به قم منتقل و سپس جهت تدفین در روز سه شنبه به کرمان منتقل می شود. همچنین بر اساس اعلام الحشد الشعبی پیکر ابومهدی المهندس پس از تشییع جهت تدفین در قبرستان وادی السلام به نجف اشرف در عراق منتقل می شود.

در روز رستاخیز تهران و وداع تاریخی مردم مؤمن و قدرشناس آن با سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران حضور یافتند و بر پیکر مطهر این شهید عالی‌مقام، مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم آمریکا، نماز اقامه کردند.

در این مراسم که با حضور میلیونی مردم و همچنین رؤسای قوای سه‌گانه، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، مسئولان لشکری و کشوری و همرزمان شهید در فضائی آکنده از حسرت آسمانی شدن حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی در نماز، خداوند را برای بزرگ داشتن مجاهدان راه خود به‌واسطه‌ی فوز و توفیق عظیم شهادت، حمد و سپاس گفتند و علوّ درجات آن شهدای عالی‌مقام را مسئلت کردند.

پیشنهاد ویژه : ویژه نامه سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی

فیلم اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر سردار سلیمانی - فیلم کامل اقامه نماز بغض آلود رهبر معظم انقلاب بر پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share