پیام تسلیت درپی حادثه تلخ و مصیبت‌ بار زمین‌ لرزه در غرب کشور

پیام تسلیت رهبر انقلاب؛
پیام تسلیت رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین، در پی وقوع حادثه ی تلخ و مصیبت بار زمین لرزه در غرب کشور که به جان باختن و زخمی شدن جمعی از هم میهنان عزیز انجامید، حضرت آیت الله خامنه ای با صدور پیامی، ضمن تسلیت به ملّت ایران بخصوص مردم عزیز استان کرمانشاه، تأکید کردند: همه ی دستگاه های لشکری و کشوری با همه ی همت و امکانات به یاری آسیب دیدگان بشتابند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با تأسف و اندوه فراوان خبر زمین لرزه در غرب کشور را که به جان باختن جمعی از هم میهنان عزیز و زخمی شدن جمعی بیشتر انجامیده و خسارات بسیاری پدید آورده است، دریافت کردم.
وظیفه ی مسئولان آن است که در همین اولین ساعات با همه ی همّت و توان به یاری آسیب دیدگان بویژه در زیرآوارماندگان بشتابند و با بهره گیری سریع از همه ی امکانات موجود، از افزایش تلفات جلوگیری کنند.
ارتش و سپاه و بسیج، با نظم و سرعت به آواربرداری و انتقال مجروحان کمک کنند و دستگاههای دولتی چه نظامی و چه غیر نظامی همه ی توان خود را برای یاری آسیب دیده ها و خانواده های آنان به صحنه آورند.
اینجانب از اعماق دل، این حادثه ی تلخ و مصیبت بار را به ملّت ایران بخصوص به مردم عزیز استان کرمانشاه و بویژه به خانواده های مصیبت زده تسلیت عرض میکنم و متضرعانه از خداوند متعال میخواهم که این محنت و رنج را مایه ی جلب رحمت و فضل خود قرار دهد و بر صبر و پایداری و مقاومت ملّت عزیزمان بیفزاید.
از همه ی کسانی که میتوانند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست میکنم که به یاری آسیب دیدگان بشتابند.
والسلام علیکم و رحمة الله
سیّد علی خامنه ای    
۲۲ آبان ۱۳۹۶    

 

 

 

Share