باید برای جلوگیری از اسراف، فرهنگ سازی کرد

حضرت آیت الله علوی گرگانی دردیدار وزیر نیرو؛
حضرت آیت الله علوی گرگانی دردیدار دکتر اردکانیان وزیر نیرو

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از حوزه،حضرت آیت الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار دکتر اردکانیان وزیر نیرو که در دفتر معظم له درقم برگزار شد، برتلاش مسئولان برای رفع مشکلات، خدمت رسانی  و دیدار با بزرگان دین برای راهنمایی بیشتر تاکید کردند.
معظم له با بیان اینکه بزرگان دین و مراجع، دلسوزان نظام و انقلاب می باشند، افزودند: اگر مراجع تقلید در دیدار با مسئولین به مسئله ای اشاره می کنند، هدف آنها دلسوزی، پیشرفت نظام و رفع مشکلات مردم است.
ایشان با بیان اینکه باید کاری کرد تا مردم تشویق شوند و از اسراف دوری کنند و درست مصرف کردن را یادگیرند، عنوان کردند: باید برای جلوگیری از اسراف، فرهنگ سازی کرد.
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه برای جلو گیری از مصرف برق و آب، لازم است آگاهی ساز و  به مردم آموزش داد، گفتند: این کار نیاز به برنامه ریزی دارد؛ اگر این مطلب درست پیش برود و مردم بتوانند از  مصرف بیخود پرهیز کنند، قطعا شاهد  پیشرفت در جامعه خواهیم بود.
معظم له بر خدمت رسانی بهتر و شایسته تر مسئولین به مردم انقلابی تاکید کردند، اظهار داشتند: مسئولین در و دل مردم را بشنوند و در رفع مشکلات جامعه تلاش صادقانه کنند و طوری به جامعه خدمت کنند که آثار آنها بعد از رفتشان از آن پست در یاد مردم بماند و مردم از آنها به نیکی یاد کنند.

 

Share