تا حاج قاسم سلیمانی‌ ها را داریم آمریکا هیچ غلطی نمی کند

آیت الله موحدی کرمانی در نماز جمعه تهران:
آیت الله موحدی کرمانی
آیت الله محمد علی موحدی کرمانی: آمریکا و هم پیمانانش باید بدانند که هر چه مقابل جبهه حق بایستند و تهدید کنند در مقابل سیلی محکمی خواهند خورد

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از حوزه, آیت الله محمد علی موحدی کرمانی در خطبه های امروز ( 14 اردیبهشت ) نماز جمعه تهران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته معلم، اظهارداشت: ارزش تعلیم و تربیت در مکتب ما بسیار بالاست.
وی با اشاره به این که انبیاء برای رهایی انسان ها از جهل به میان مردم آمدند، افزود: خوشبختانه آموزش و پرورش ما هم شامل دو واژه آموزش و پرورش هست که هم یاد می دهد و هم پرورش می دهد پس نباید در کنار علم و دانش، پرورش را فراهم کنیم و خوب است که همه ما توضیح المسائل را یک بار کامل بخوانیم چرا که متاسفانه گاهی با افراد مسنی مواجه می شوم که تا به این سن هنوز غسل شان را درست انجام نمی دهند.
امام جمعه موقت تهران بر ضرورت مطالعه آثار شهید مطهری تاکید کرد و ادامه داد: به همه جوانان، علما، اساتید و همه اقشار جامعه توصیه می کنم که کتب باارزش شهید مطهری را بخوانند.
وی با اشاره به اینکه در دوره هایی شاهد بودیم که علمانماهای درباری با گول زدن مردم خیانت های بزرگی کرده اند، گفت: به طور مثال کربلاها را همین جنایتکاران به وجود آوردند پس معلمین باید ارزش کار خود را بدانند چرا که بیرون آوردن یک انسان از جهل بسیار حائز اهمیت است.
وی همچنین روز کارگر را تبریک گفت و به بیانات مفصل مقام معظم رهبری در مورد مقام کارگر و معلم اشاره کرد و گفت: مسئولین به فکر کارگران باشند و راه را برای تولیدات و تلاش های آنها فراهم کنند.
آیت الله  موحدی کرمانی به برگزاری نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: از مسئولین باید پرسید آیا این حجم بسیار زیاد از کتبی که در اختیار مردم قرار می دهند را بررسی کرده اند یا خیر؟
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اگر یک کتاب به دست انسانی برسد و در قسمتی از آن مطلب گمراه کننده ای باشد مسئولین مربوطه در این گناه شریک خواهند بود.
وی با تاکید بر اینکه حفظ کتاب های گمراه کننده، حرام است، تصریح کرد: من مشوق کتابخوانی هستم، اما کتبی که افکار جوانان را منحرف کند قابل تجویز نیست و کتاب گمراه کننده مثل غذای مسموم جوانان را نابود می کند.
آیت الله موحدی کرمانی در ادامه با اشاره به تلاش های آمریکا و متحدانش علیه کشورمان، گفت: ممکن است این رفتارها عده ای را متزلزل کند، اما نباید متزلزل شوند، چون ما خدا را داریم و اینها با ما نمی جنگند پس اگر بجنگند با خدا می جنگند و شکست می خورند و نابود می شوند.
خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به اینکه ما ارتش، سپاه، حججی ها و حاج قاسم سلیمانی ها را داریم، افزود: آمریکا و هم پیمانانش باید بدانند که هر چه مقابل جبهه حق بایستند و تهدید کنند در مقابل سیلی محکمی خواهند خورد.
وی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به اینکه از مشخصه های قیامت، تشدید ظلم و جور در دنیا است، اظهار کرد: این روزها شاهد جنایات آمریکا، اسرائیل و عربستان هستیم که روز به روز تشدید می شود و آمریکا احزاب تشکیل می دهد و اروپا و عربستان را با خود همراه می کند، اما نباید از این اقدامات متزلزل شد.
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه ما ایستاده ایم، قوی هستیم و مکتب ما طیبه است، خاطرنشان کرد: اسلام مقابل کفر ایستاده است و افتخار داریم که عَلم اسلام را بر دوش داریم.
وی تاکید کرد: باید مطمئن باشیم که خدا با ماست و ما را یاری می کند و دشمنان مان نابود خواهند شد البته شاید آنها با ظلم و جور دشواری هایی را ایجاد کنند اما منتظر باشند که مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهد آمد و دنیا را پر از عدل و داد خواهد کرد.
آیت الله  موحدی کرمانی در پایان سالگرد شهادت آیت الله شاه آبادی را تسلیت گفت.

 

Share