تصویر و متن دعای روز هفدهم ماه رمضان + فایل PSD

دعای روز هفدهم ماه رمضان

تصویر و متن دعای روز هفدهم ماه رمضان + فایل لایه باز (PSD)

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه صیام و ضیافت الهی؛ از سری ادعیه روزانه این ماه، تصویری مزین به دعای روز هفدهم ماه رمضان به همراه فایل لایه باز آن جهت استفاده و بهره مندی از آن تقدیم شما عزیزان می گردد. امید است در این ایام ما را نیز از دعای خیر خود بهره مند سازید. إن شاءالله تعالی

تصویر و متن دعای روز هفدهم ماه رمضان + فایل PSD

متن و ترجمه دعای روز هفدهم ماه رمضان :

بسم الله الرحمن الرحیم
«أللَّهُمَّ اهْدِنی فیهِ لِصَالِحِ الْأعْمالِ وَ اقْضِ لی فیهِ الْحَوائِجَ وَ الآمالَ یا مَنْ لایَحْتَاجُ إلیَ التَّفْسیرِ وَ السُّؤالِ یا عالِماً بِما فی صُدُورِ الْعالَمینَ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِین؛

خدایا! مرا در این روز به اعمال شایسته راهنمایی کن و حاجت‌ها و آرزوهایم را برآورده ساز. ای کسی که نیازمند به شرح و سئوال بندگان نیستی! ای خدایی که ناگفته به حاجات و سرائر خلق آگاهی! درود فرست بر محمد و خاندان پاک او!»

مطالب مرتبط و پیشنهادی :
شرح دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان توسط مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی(ره) + صوت
ماه مبارک رمضان - ویژه نامه ضیافت الله
ویژه نامه پیام ادعیه روزانه ماه مبارک رمضان
ویژه نامه چندرسانه ای ماه ترین ماه / ویژه ماه مبارک رمضان
 

برای دریافت تصویر، یک صلوات جهت تعجیل در ظهور آقا بقیة الله الأعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

تصویر و متن دعای روز هفدهم ماه رمضان + فایل PSD

تذکر : هر گونه استفاده از تصاویر (در قالب بنر ، پوستر و یا امور تجاری) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست ولی مالکیت فایل ها در اختیار عصر انتظار می باشد و هیچ شخص و گروهی ، اجازه قرار دادن هیچ گونه محدودیتی در استفاده از فایل ها را نخواهد داشت.

عناصر استفاده شده در طرح ها یا توسط عصر انتظار طراحی شده یا از سایت ها و از طریق وبگردی و جستجوی اینترنتی به دست می آیند، منبع اصلی تصاویر در صورت مشخص بودن ، در توضیحات طرح ذکر خواهد شد ، در غیر اینصورت مسؤولیت رعایت حقوق کپی رایت بر عهده استفاده کننده خواهد بود.

یا علی مدد

Share