پیام رهبری در هفته دفاع مقدس - میدان مجاهدت همچنان گشوده است

پیام به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران؛
پیام تسلیت رهبرانقلاب
رهبر معظم انقلاب اسلامی: تکریم شهیدان  و تعظیم در برابر خانواده های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ی ما است.

پیام رهبری در هفته دفاع مقدس :

پیام رهبری در هفته دفاع مقدس که در مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدا در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران توسط حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی قرائت شد: میدان مجاهدت در عرصه های گوناگون همچنان گشوده است ...

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز آغاز هفته ی دفاع مقدس پیامی صادر کردند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که امروز ( پنجشنبه 7 مهر ماه سال 1397 هجری شمسی ) هم زمان با مراسم غبارروبی ، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ی ولیّ فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است :

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

هر روز که بر نظام جمهوری اسلامی ایران می گذرد و افق های تازه آشکار می گردد و فراز و نشیب های این راه پُرافتخار نمایان تر می شود ، ارزش جانبازی شهیدان جلوه ی بیشتر می یابد . آنان با خون خود بنیان این سازه ی عظیم و پُرشکوه را مستحکم کردند و نهال نورسی را به درخت ستبر و ریشه داری تبدیل نمودند . میدان مجاهدت در عرصه های گوناگون همچنان گشوده است ، و قلّه ی جهاد ، شهادت است ؛ فَمِنهُم مَن قَضیّْ نَحبَه وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر . ( سوره مبارکه احزاب - آیه شریفه 23)
تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده های صبور آنان ، واجب بزرگ امروز و همیشه ی ما است .

والسّلام علیکم و رحمة اللّه
سیّد علی خامنه ای
۵ مهر ماه ۱۳۹۷  هجری شمسی

پیام رهبری در هفته دفاع مقدس

مطالب پیشنهادی :

هفته دفاع مقدس - ویژه نامه حدیث حماسه
هفته دفاع مقدس - ویژه نامه چند رسانه ای آغاز هفته دفاع مقدس

دیدار رهبر انقلاب با جمعی از رزمندگان - برای معرفی قهرمانانمان باید فیلم بسازیم

Share