ارتباط جریان سیل و ظهور - استاد محمد شجاعی

سیل
عزیزان می پرسند با رخدادهای اخیر چقدر احتمال دارد، سال فرج امسال باشد؟ جواب به این سوال، بسیار واضح است: نمی دانم و نمی دانید و جز خدا و حجت هایش نمی دانند!

ارتباط جریان سیل و ظهور - استاد محمد شجاعی

در این پست استاد محمد شجاعی از مباحث علائم ظهور و حوادث آخرالزمان به سوال و مسائل پیرامون ارتباط جریان سیل و ظهور پاسخ می دهند...

مطلب پیشنهادی: نشانه های خروج سفیانی

ارتباط جریان سیل و ظهور - استاد محمد شجاعی

عزیزان می پرسند با رخدادهای اخیر چقدر احتمال دارد، سال فرج امسال باشد؟ جواب به این سوال، بسیار واضح است: نمی دانم و نمی دانید و جز خدا و حجت هایش نمی دانند!

اما از آنجا که معصومین علیهم السلام بی دلیل هزاران نشانه برایمان نقل نمی کنند و هجوم این علائم در عصر حاضر به طرز شگفت آوری درآمده، این امید را داریم که در پس این نشانه ها به زودی زود چشم مان به جمال آفتاب عالمتاب مهدویت منور شود ان شاالله.

طرف، سر معامله، زیادی داغ کرده بود؛ گفتم: خیلی جوش نزن، ارزشش رو نداره! گفت: چی میگی، شوخی که نیست؛ بحث بر سر میلیون ها تومن پوله!! گفتم: باشه پس جوش بزن! و جوش می زد!!

خدا می داند که تقریبا روزی نیست به این سخن عبد صالح خدا مرحوم آیت الله بهجت رضوان الله تعالی علیه فکر نکنم: همه ی علائم حتمی ظهور محقق شده اند به جز سفیانی! و معتقدند فقط سفیانی مانده! پس این همه علامت را که روزانه شاهدیم شاید تکرار مکرراتند برای بیدار کردن من و شما!

یه چیزی بگم پرهای این دوستمون و خودمون با هم بریزه! شوخی که نیست بحث بر سر حکومت بر دنیاست، حکومت بر تمام آن میلیون ها تومن های جهان، حکومت بر تمام دارایی ها و اراضی ها! و مهمتر از همه حکومت بر دلها که خداوند فرمودند: روزی می آید که مستضعفان (وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ[سوره قصص/5] = و ایشان را وارث [زمین] كنیم) شده و به همراهشان (أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُون[سوره انبیاء/105] = همانا زمین را بندگان شایسته ما به ارث خواهند برد). بله روزی می رسد که شما زمین را به ارث می برید.

پس هر لحظه این شوق و اضطراب هست که به یکباره فرج شود. شوقش از دیدار با محبوب حقیقی انسانهاست و اضطرابش برای من نوعی است که مبادا توبه نکرده به دیدار امام نازنینم نائل شوم.

از تکرار این جمله ی حضرت امام [خمینی رحمه الله] لذت می برم : از خدا بعید نیست که دهر را در ساعتی بگنجاند و زمین را به مستضعفان این وارثان ارض بسپارد. پس حال که انقلاب چهل ساله شده و شمارش معکوس ظهور در عالم طنین افکنده و رهبر عزیزمان دست به قلم برداشته و امت اسلام را به سوی ظهور فراخوانده بر من و شماست که شبی را بدون توبه به صبح نرسانیم که معصوم فرمودند: پس از ظهور توبه ای نپذیرند و ما هر لحظه و ثانیه در معرض این رحمت بزرگ هستیم.

امام صادق علیه السلام فرمودند: «وقتی که زمان قیام قائم نزدیک شود، در ماه رجب بر مردم باران فرو خواهد ریخت؛ بارانی که مانندش دیده نشده است... و آب از روی آنان بالا می رود، از موهای سر و رویشان خاک می ریزد.»[الارشاد، ج٢، ص٣٨١]

تذکر: استفاده از اینگونه احادیث هرگز به معنای تطبیق دادن اتفاقات - که از آسیب های مهدویت می باشد-  نیست. فقط جهت آمادگی ذهنی و انتشار روایات اهل بیت علیهم السلام است.

اللهم عجل لولیک الفرج...

منبع:  ‏مؤسسه منتظران منجی

Share

دیدگاه‌ها

سلام منظور از سفیانی کیست توضیح دهید

علیکم السلام

برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

نشانه های خروج سفیانی