صبر بر مصیبت - حجت الاسلام عالی

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی و صبر بر مصیبت5.13 مگابایت
موضوع: 
داستان به قتل رسیدن فرزند آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی (که این آقازاده، خود از علماء مطرح بودند) و گذشت این مرجع تقلید از خون فرزند!

صبر بر مصیبت - حجت الاسلام  و المسلمین مسعود عالی

در این کلیپ کوتاه با عنوان " صبر بر مصیبت "، داستان به قتل رسیدن فرزند آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی رحمت الله علیه (که این آقازاده، خود از علماء مطرح دوران خود بودند) و گذشت این مرجع تقلید بزرگ شیعه از خون فرزندش را به مدت سه دقیقه مشاهده می فرمایید.

صبر بر مصیبت

آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی

آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی در سال یک هزار و دویست و هشتاد و چهار هجری قمری (1244 شمسی) در دهکده ی کوچکی به نام مدیسه لنجان اصفهان پا به عرصه وجود نهاد. ایشان در اصفهان از محضر اساتیدی همچون آیت الله کلباسی، آیت الله چهار سوقی، آیت الله درچه‌ ای، آیت الله میرزا جهانگیرخان قشقایی و... بهره فراوان برد.

آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی، این عالم برجسته شیعه، در جوانی به مخالفت آشکار با سیاست‌ های استعماری و استکباری روسیه ‌و انگلستان پرداخت و در این راه آزار و اذیت‌ و رنج های فراوانی را متحمل ‌شد. آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی همواره در ایجاد وحدت و همدلی و برادری میان مسلمانان جهان و به خصوص مسلمانان کشور عراق تلاش زیادی کرد.

مشهورترین اثر مکتوب آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی، کتاب جامعی در فقه به نام "وسیلة النجاة" است که شامل اکثر مسائل فقهی مورد نیاز مسلمانان آن عصر است. پیکر این عالم بزرگوار شیعه در صحن مطهر امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام در نجف اشرف به خاک سپرده شد.

فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share

دیدگاه‌ها

سلام در رابطه با روابط سیدابوالحسن اصفهانی و سید علی آقا قاضی مطالبی قرار بدین

علیکم السلام

حتماً إن شاءالله ...

به همین منظور تا درج مطالب مدنظر می توانید از این مطالب نیز استفاده کنید:

شیوه عملیاتی مرحوم آیت الله قاضی طباطبایی برای عرفان عملی
دانلود پاورپوینت/ توصیه ها و سفارش های مرحوم آیت الله سیدعلی آقا قاضی طباطبایی(ره)