تصویر میلاد امام زمان علیه السلام + فایل لایه بازPSD

تصویر میلاد امام زمان علیه السلام
یا مهدی ادرکنی
یا اباصالح المهدی

تصویر میلاد امام زمان علیه السلام + فایل لایه باز(PSD)

فرارسیدن سالروز میلاد حضرت صاحب الامر، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، را خدمت شما عزیزان منتظر و ولایی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

به همین مناسبت تصویر میلاد امام زمان علیه السلام به همراه فایل لایه باز آن از سری کارهای عصر انتظار مزین به عبارت های «یا مهدی ادرکنی» و «یا اباصالح المهدی» شده است که خدمت شما عزیزان علاقه مند به کارهای گرافیکی و نیز جهت استفاده و بهره برداری های لازم در این ایام و اعیاد شعبانیه تقدیم می کنیم. امید است این تصویر زینت بخش مجالس و محافل شادی و سرور شما باشد و إن شاء الله ما را نیز از دعای خیر خود بهره مند سازید.

بیشتر بخوانید : ميلاد امام زمان عليه السلام - ویژه نامه منجی موجود

جهت دریافت و دانلود تصویر و فایل لایه باز آن ، یک صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج و امر ظهور مولای غریبمان ، آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بفرستید. (اللهم عجل لولیک الفرج والعافية والنصر واجعلنا من خیر اعوانه و انصاره)

تصویر میلاد امام زمان علیه السلام + فایل لایه باز(PSD)

توجه : هر گونه استفاده از تصاویر (در انواع قالب های مختلف مثل بنر ، پوستر و یا امور تجاری) که موجب نشر فرهنگ ناب اسلامی می شود موجب رضایت و خوشحالی ما است.

عناصر استفاده شده در طرح ها یا توسط عصر انتظار طراحی شده اند و یا از سایت های مختلف از طریق جستجوی اینترنتی (وب گردی) به دست آمده اند، لذا منبع اصلی تصاویر در صورت مشخص بودن ، در توضیحات طرح ذکر خواهد شد ، در غیر اینصورت مسؤولیت  رعایت حقوق کپی رایت بر عهده استفاده کننده خواهد بود.

با تشکر و آرزوی توفیقات روزافزون

یا علی مدد

 

همچنین می توانید از ویژه نامه های زیر نیز استفاده کنید:
ویژه نامه چند رسانه ای مهدویت
ویژه نامه نرم افزاری معارف مهدویت

Share