در عزای حضرت خدیجه سلام الله علیها - استاد انصاریان

دریافت ویدئو
موضوع: 
در این کلیپ کوتاه، روضه خوانی شیخ حسین انصاریان در عزای همسر مکرمه پیامبر اسلام ، حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها را مشاهده می کنید.

در عزای حضرت خدیجه سلام الله علیها - حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان

در این کلیپ کوتاه، روضه خوانی جانسوز حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین انصاریان را در عزای حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها به مدت 3 دقیقه مشاهده می فرمایید.

 ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑ ⚑

حضـرت خدیجه کبری سلام الله علیها به عنوان اولین بانوی مسلمان در ترویج فرهنگ اسلامی و الگوی کامل یک بانوی مـسلمان نـقش والای خود را ایفا کرده اســت و زنان بســیاری از تربیت عملی وی درس ها آموخته اند.

نقش و جایگاه حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها در دشوارترین دوران تاریخ اسلام بر احدی پوشیده نیست، او در دوران بعثت با حمایت های مادی و معنوی خویش از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم نقش مهمی را در تثبیت و گسترش دین اسلام ایفا نمود. حضرت خدیجه یک الگوی نمونه برای زنان و مردان جامعه می باشد چرا که در وجود ایشان ارزش ها و کمالات انسانی فراوان بوده است.

او تمام امکانات اقتصادی، ثروت و هستی خویش را در راه رضای خداوند بخشید و نیز با حمایت های روحی، روانی و اجتماعی از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در ترویج دین مبین اسلام و پیشبرد اهداف آن نقش بسزایی داشت و با این کار نام خویش را به عنوان الگوی واقعی و راستین تاریخ آفرینش ثبت نمود. وی در سال دهم بعثت و اندکی پس از وفات حضرت ابوطالب علیه السلام درگذشت.

در عزای حضرت خدیجه

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید .

Share