راهکار مقابله با حرف زشت کودک - استاد تراشیون

دریافت ویدئو
در مقابل حرف زشت کودک، چگونه برخورد کنیم؟

راهکار مقابله با حرف زشت کودک - حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون

در این کلیپ کوتاه ، پرسش و پاسخ از حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون را پیرامون " راهکار مقابله با حرف زشت کودک " و این که " در مقابل حرف زشت کودک، چگونه برخورد کنیم؟ " به مدت 4 دقیقه مشاهده می فرمایید.

⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈  ⚈ ⚈ 

 سنین دو تا سه سالگی سن لجبازی کودکان است و کودک بدون اینکه مفهوم کلمات و الفاظ را بداند، ممکن است این کلمات را به زبان بیاورد. موضع گیری قاطعانه و تند یا بر عکس تعجب کردن و یا خندیدن به کودک می تواند باعث این رفتار شود. در این سن نادیده گرفتن رفتار بهترین عملکرد است و به تغییر آن کمک می کند. این نوع رفتارها در کودکان دوره ای است. در سنین نوپایی مدت کوتاهی ممکن است کودک کلمات نامناسب و زشت را استفاده و بعد رفتار دیگری را جایگزین آن کند.

در سنین بالاتر کودک متوجه معنی دشنام و الفاظ زشت و زننده می شود و برای بزرگ نشان دادن خود در مقابل دوستانش ممکن است مخصوصاً در مدرسه از این الفاظ استفاده کند یا آنها را از دوستانش یاد بگیرد و به برادر و خواهرانش بگوید. بی اعتنایی و نادیده گرفتن رفتار کودک در این سن به هیچ عنوان کمک کننده نیست و والدین باید نارضایتی خود را از این رفتارها اعلام کنند.

راهکار مقابله با حرف زشت کودک

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم های سینمایی - سریال های تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share