چرا نام امام علی علیه السلام در قرآن نیامده؟ - استاد محمدی

دریافت ویدئو
فضائل امیرالمومنین امام علی علیه السلام در قرآن از دیدگاه شیعه و اهل سنت در کلام دلنشین استاد محمدی

فضائل امام علی علیه السلام در قرآن | چرا نام امام علی علیه السلام در قرآن نیامده است؟ - حجت الاسلام و المسلمین استاد رضا محمدی

در این کلیپ کوتاه با موضوع " فضائل امام علی علیه السلام در قرآن از دیدگاه شیعه و اهل سنت " ، پاسخ زیبا و مستدل حجت الاسلام و المسلمین استاد رضا محمدی را به این سوال اعتقادی که " چرا نام مبارک امام علی علیه السلام در قرآن نیامده است؟  " به مدت 11:53 مشاهده می فرمایید.

❧   ☙   ❧   ☙   ❧   ☙   ❧   ☙   ☙   ❧   ☙   ❧   ☙   ❧   ☙  

قرآن کریم کتابی آسمانی است که به بیان کلیات می پردازد نه ‏جزئیات، اصل امامت به صراحت در قرآن کریم ذکر شده است ولی جزئیات و مصادیق آن به خاطر رعایت مصالحی به صراحت نیامده است .

اگر فرضاً در قرآن کریم نام امام را هم تعیین می کرد از کجا که اختلاف دیگری بین مسلمانان ایجاد نمی گشت، و از کجا معلوم که به انکار اصل دین منجر نمی شد.

اگر قرآن می فرماید : "انا نحن نزلنا الذکر و انا له ‏لحافظون" یکی از معانی آن این است که قرآن کریم به گونه ای طراحی شده است که هم راه هدایت را برای حقیقت جویان تبیین می نماید و هم این تبیین را به گونه ای به انجام می رساند که از آسیب ‏دیگران در امان باشد و زمینه را برای تحریف فراهم نسازد.

فضائل امام علی علیه السلام در قرآن

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share