همه چیز درباره سریال گاندو با شهر فرنگ شبکه خبر

دریافت ویدئو
همه چیز درباره «سریال گاندو» با «شهر فرنگ» این هفته در شبکه خبر

همه چیز درباره سریال گاندو با شهر فرنگ این هفته در شبکه خبر

پخش سریال «گاندو» تولید موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی به دلیل جسارت در بیان ناگفته ها اتفاقی جدید در مدیوم تلویزیون است. استقبال مردمی از سریال جاسوسی امنیتی «گاندو» چنان بود که یکی از موثرترین برنامه های سینمایی تلویزیون به سراغ آن رفته است. این هفته «شهر فرنگ» درباره سریال گاندو است.

این شب ها مهمترین اتفاق رسانه ملی را در پخش سریال «گاندو» باید پیدا کرد. سریال تولیدی موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی (رحمه الله) که توانسته است با قصه ای پلیسی معمایی و با تم جاسوسی مخاطبان زیادی را پای تلویزیون بکشاند. توجه به موضوعاتی همچون آقازادگی و رانت اقتصادی و سیاسی وابستگان دولتی از جمله دیگر مباحثی است که در سریال گاندو برای نخستین بار در قالب یک سریال تلویزیونی نشان داده می شود.

به گزارش آوینی فیلم، برنامه تلویزیونی «شهر فرنگ» که پنجشنبه ها از شبکه خبر به شکل زنده روی آنتن می رود و به مباحث کلان سینمای ایران با حضور صاحبنظران و مدیران می پردازد، این بار در اتفاقی جدید به سراغ یک سریال تلویزیونی رفته تا با طرح سوالات مردمی درباره این سریال پاسخ های مطرح را بیابد.

برنامه پرمخاطب «شهر فرنگ» با سردبیری و اجرای حمیدرضا مدقق پنج شنبه 6 تیرماه ساعت 22:15 درباره سریال گاندو است و مخاطبان می توانند همه چیز درباره این سریال پرمخاطب را از طریق این برنامه جویا شوند.

 

دانلود فصل اول سریال گاندو (همه قسمتها کامل)

همه چیز درباره سریال گاندو با شهر فرنگ این هفته در شبکه خبر

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

پدیدآورنده: 
Share