فیلم مستند دشت آدم خوار

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم مستند دشت آدم خوار901.73 مگابایت
موضوع: 
فیلم مستند دشت آدم خوار روایتی دربارۀ «محمود بارانی»، اولین تولیدکنندۀ پستۀ ارگانیک در ایران است. او در سال 1367، یک زمینِ بیابانی در اطراف روستای «پیک» در حوالی شهرستان «زرندیه» را برای پسته کاری انتخاب می کند؛ زمینی که به «دشت آدم خوار» معروف است!

فیلم مستند دشت آدم خوار

  • خلاصه فیلم مستند دشت آدم خوار

    فیلم مستند دشت آدم خوار روایتی دربارۀ « محمود بارانی »، اولین تولیدکنندۀ پستۀ ارگانیک در ایران است. او در سال 1367 شمسی، یک زمینِ بیابانی در اطراف روستای «پیک» در حوالی شهرستان «زرندیه» را برای پسته کاری انتخاب می کند؛ زمینی که به « دشت آدم خوار » معروف است! مسئولان ادارۀ کشاورزی و مردم محلی معتقد بودند که این زمین ها غیرقابل کشت است. مردم منطقه، حتی این زمین ها را نفرین شده می دانستند. با این حال، آقای «بارانی» تولید پستۀ ارگانیک را در همین زمین شروع می کند و پس از چهارده سال، اولین محصولش را برداشت می کند. فواید غذایی، ارزش صادراتی و اَرزآوریِ پسته، ازجمله موضوعاتی است که در این مستند به آن اشاره می شود

  • جزئیات فیلم مستند دشت آدم خوار

    قالب فیلم : مستند
    مدت زمان : 34 دقیقه
    سال تولید : 1396 شمسی
    موضوع فیلم : اقتصاد مقاومتی
    ژانر : اقتصادی
    جشنواره : جشنواره هشتم
    کشور سازنده : ایران
    زبان فیلم : فارسی

  • پیشنهاد اکران

    نوع مخاطب : مخاطب عام
    گروه مخاطب : مسئولین , دانشجویان
    مناسبت : تداوم در جهاد , هر زمان
    مکان اکران : دانشگاه , اردوی جهادی

سایر فیلم های جشنواره مردمی عمار را از اینجا ببینید

فیلم مستند دشت آدم خوار

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share