فیلم سینمایی ناسور /فیلم امام حسین علیه السلام

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی ناسور360.28 مگابایت
روایت زندگی عبیدالله بن حر جعفی یکی از اهالی کوفه است که از امام حسین علیه السلام دعوت کرده تا به کوفه بیاید و زمانی که می شنود سپاه به کوفه نزدیک شده است، از شهر خارج می شود تا با امام روبرو نشود، اما ناگهانی با او روبرو شده و مجبور می شود تا دست رد...

فیلم سینمایی ناسور /فیلم امام حسین علیه السلام

فیلم سینمایی ناسور نام یک انیمیشن ایرانی از نبرد کربلا می باشد که به کارگردانی کیانوش دالوند که در ایران تولید شده است و محصول استودیو انیمیشن آریا (برادران دالوند) است و انیمیشن برگزیده جشنواره نجف است.این انیمیشن عاشورایی در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین انیمیشن بوده است.

خلاصه داستان فیلم سینمایی ناسور

روایت زندگی عبیدالله بن حر جعفی یکی از اهالی کوفه است که از امام حسین علیه السلام دعوت کرده تا به کوفه بیاید و زمانی که می شنود سپاه به کوفه نزدیک شده است، از شهر خارج می شود تا با امام روبرو نشود، اما ناگهانی با او روبرو شده و مجبور می شود تا دست رد به سینه امام حسین علیه السلام بزند. از سوی دیگر نیز واقعه کربلا بخش اعظمی از داستان «ناسور» را در بر می گیرد. داستان در واقع از زمانی آغاز می شود (پس از نبرد کربلا) که قیس بن مالک عبیدالله بن حر جعفی به همراه یک نفر از سپاه یزید را دستگیر می کند و آنان ماجرای خودشان و پشیمانیشان را تعریف می کنند.

سایر عوامل فیلم سینمایی ناسور

نویسنده: کیانوش دالوند، مهدی تراب بیگی(بر اساس طرحی از مهدی پیرزادی و محمدرضا یارمحمدی)/ تدوین: آرش دولت آبادی/ کارگردان هنری: فرزاد دالوند/ طراح صحنه و فضاسازی: حمید عابدی/ مدلسازی و متریال کاراکتر: سارا بهنامی و حمید آروان مت پینت، شهرام دیناروند/ موسیقی: فرید سعادتمند/ کاراکتر ست آپ: موسی ناصرپور، سیامک پورنعمت/ سرپرست تیم متحرک سازی: مجتبی معظمی گودرزی/ کارگردان فنی، سرپرست جلوه های ویژه: کوروش دالوند/ سرپرست فنی موشن کپچر: حمید ساکی/ مدیر دوبلاژ: حمیدرضا آشتیانی پور/ دستیار کارگردان و برنامه ریز: حمیدرضا صالحی/ مدیر تولید: محدثه مهدی/ جانشین تولی: بهزاد هاشمی/ روابط عمومی: شراره داوودی

معنی ناسور

(اِ.) زخمی که آب کشیده و عفونی شده باشد.

دانلود فیلم سینمایی ناسور - انیمیشن ناسور - کارتون ناسور

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

پدیدآورنده: 
Share