​فیلم سینمایی آقای رئیس جمهور (1379)

دریافت ویدئو
دانلود فیلم سینمایی آقای رئیس جمهور از سری فیلمهای سیاسی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۷۹ ش است...

فیلم سینمایی آقای رئیس جمهور (1379)

فیلم سینمایی آقای رئیس جمهور از سری فیلمهای سیاسی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول سال ۱۳۷۹ شمسی است.

به زودی إن شاءالله این فیلم با کیفیت بالا در سایت قرار می گیرد.

دانلود فیلم سینمایی آقای رئیس جمهور (1379)

خلاصه  فیلم سینمایی آقای رئیس جمهور :

مصطفی ریاحی رزمنده سالهای جنگ و روزنامه نگار به دور از مصلحت گرایی امروز، بخاطر توطئه ای مالی به زندان می افتد و نشریه اش تعطیل می شود اما با الطاف ظاهری شخصیتی متنفذ از زندان بیرون می آید و چون طرز فکر و مقالاتش مورد قبول هیچ یک از جناح های سیاسی نیست. با دعوت همان شخصیت متنفذ سردبیری روزنامه تازه تأسیسی را به عهده می گیرد که مدیر مسئول و صاحب امتیازش همان شخص متنفذ است. فعالیت در آن روزنامه مصطفی را گام به گام از ارزش های گذشته و اهداف انقلابی خود و نیز همسرش که همچنان بر آن ارزشهای انقلابی پا می فشارد، دور می کند، تا اینکه برخورد با دوستان جانبازش او را به خود می آورد و هنگامی که صاحب امتیاز روزنامه خود را نامزد ریاست جمهوری اعلام می کند مصطفی در آخرین سرمقاله ماهیت ضد ارزشی او را برملا می سازد. این عمل انقلابی موجبات شهادت او را فراهم می آورد. اگرچه در آخرین لحظات دوستانش به یاری اش می شتابند اما ابتدا همسرش در انفجار اتومبیل و سپس خودش توسط چند گلوله به شهادت می رسند. در پایان این گونه وانمود می شود که مصطفی و همسرش توسط جناح های سیاسی مخالف آن شخصیت متنفذ به قتل رسیده اند.

در فیلم آنچه مشخص است این است که ترور کنندگان با اینکه خودشان اصلاح طلب هستند؛ روزنامه نگار انقلابی را نیز به مردم اصلاح طلب معرفی کرده و قول احقاق حق و انتقام خون او را به مردم می دهند.

ابوالقاسم طالبی بعد از 20 سال اعلام می کند که در این فیلم جامعه هدف او برای معرفی به مردم و نیز علیه جریان لیبرالیسم بوده که فکر و ایده اصلی این فیلم در اواخر دوره دوم آقای هاشمی رفسنجانی کلید خورده و تاکنون اجازه پخش آن صادر نشده بود. تا اینکه در تاریخ 17 آبان ماه سال 1398 از شبکه خانگی (شبکه سوم سیما) به نمایش در آمد.

بازیگران فیلم سینمایی آقای رئیس جمهور

یوسف مرادیان، اردلان شجاع کاوه، مهشید افشارزاده، زنده یاد حسن جوهرچی، محمدرضا داوودنژاد، شهاب عسگری، مرتضی نعمتی جو، کوروش سرمدی، آیدا مطلبی، محمدباقر سیدی، وحیده حیدری، بهروز پیروزیان، اکبر احمدی، زنده یاد ​رامین نعمتی، شهنام شهابی

نویسنده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی

تهیه کننده: مرتضی شایسته

دانلود فیلم سینمایی آقای رئیس جمهور (1379)

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share