بازی نبرد هور (اندروید)

موضوع: 
بازی نبرد هور یک بازی جذاب و هیجان انگیز است که تا حالا مثل آن را تجربه نکرده اید!
بازی نبرد هور (اندروید)

بازی نبرد هور (اندروید)

بازی نبرد هور ، یک بازی دو بعدی با گرافیک فوق العاده زیبا و جذاب متشکل از دو گیم پلی متفاوت (مخفی کاری و اکشن) است که در محیط هور، نیزار و آبراهه های مناطق هورالعظیم و جزیره مجنون در جنوب غربی کشور، طراحی شده و کاربر در هر مرحله دو ماموریت شناسایی (بعنوان یک رزمنده غواص) و  تخریب مواضع شناسایی شده (بعنوان رزمنده سوار بر قایق) را بر عهده دارد.

بازی باز ضمن بهره مندی از جذابیت های بازی با عبور از موانع دشمن، شناسایی مواضع دشمن، درگیری و جنگ و تخریب مواضع دشمن، اطلاعات و آموزش های ویژه ای در خصوص غواصی، لوازم غواص، روشهای شناسایی و... به دست خواهد آورد و همچنین اطلاعات مهمی در خصوص عملیات های بزرگی که غواص ها نقش مهمی در انجام آنها داشته اند، شهدای غواص، مهارتها، توانمندیها و مشکلات رزمندگان غواص نیز آشنا شود.

بازی نبرد هور (اندروید)

بازی نبرد هور یک بازی جذاب و هیجان انگیز است که تا حالا مثل آن را تجربه نکرده اید!

محیط دوبعدی بازی؛ منطقه هورالعظیم و جزایر مجنون - که از نیزارها پوشیده شده و نهرهای کوچک و بزرگ آب در بین نیزارها وجود دارد - را به تصویر کشیده.

گیم پلی اصلی بازی عبارت است از اینکه کاربر در محیط آبی بین نیزارها، مراحل مختلفی را طی کرده و بتواند سنگرها، سلاح ها و ادوات دشمن را نابود کند. شما در هر مرحله؛ یک غواص زیرک و باهوش هستید که شب ها کار شناسایی مواضع دشمن مثل سنگرها، انبار، دکل ها و لوله های نفتی را انجام میدهید و بعد از شناسایی، روزها سوار بر قایق شده و مکان های شناسایی شده را منهدم میکنید.

گرافیک خوب بازی در کنار طراحی جذاب مراحل مختلف بازی به شما این فرصت را میدهد که یک بازی ایرانی منحصر به فرد را تجربه کنید.

برای این که بتوانید تمام مراحل را انجام داده و این بازی را به پایان برسانید، باید مراقب باشید در موانع و تله های دشمن گیر نیفتید و تا جایی که امکان دارد مخفیانه پیش بروید.

 

تولید کننده : مهاد - استودیو بازی و سرگرمی های ایرانی اسلامی (سوشیانت شیراز)

نسخه ۱.۰.۵

بازی نبرد هور (اندروید)

دانلود فایلاندازه
Binary Data دانلود بازی نبرد هور (اندروید)42.45 مگابایت
پدیدآورنده: 
Share