نماهنگ قضیه بنزین - مقام معظم رهبری

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل نماهنگ قضیه بنزین - کیفیت متوسط15.51 مگابایت
فایل نماهنگ قضیه بنزین - کیفیت بالا94.07 مگابایت
حضرت آیت الله خامنه ای در بیاناتی درباره مسائل پیش آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت مطالبی را ایراد فرمودند.

نماهنگ قضیه بنزین - مقام معظم رهبری

حضرت آیت الله خامنه ای در بیاناتی درباره مسائل پیش آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت مطالبی را ایراد فرمودند که با عنوان نماهنگ قضیه بنزین منتشر شد:

«مسئولین هم البتّه دقّت کنند، مواظبت کنند، هرچه ممکن است از مشکلات این کار کم کنند. حالا من دیروز دیدم در تلویزیون که بعضی از مسئولین محترم آمدند گفتند که ما مراقبیم که این افزایش قیمت موجب افزایش قیمت اجناس و کالاها نشود؛ خب بله، این مهم است؛ چون الان گرانی هست، بنا باشد باز اضافه بشود گرانی، خب این برای مردم خیلی مشکلات درست میکند.

یقیناً بعضی از مردم از این تصمیم یا نگران میشوند یا ناراحت میشوند یا به ضررشان است یا خیال میکنند به ضررشان است، به هر تقدیر ناراضی میشوند، لکن آتش زدن به فلان بانک، این کار مردم نیست، این کار اشرار است؛ کار اشرار است، این را باید توجّه داشت. در یک چنین حوادثی معمولاً اشرار، کینه ورزان، انسانهای ناباب وارد میدان میشوند، گاهی بعضی از جوانها هم از روی هیجان با اینها همراهی میکنند و این جور مفاسد را به بار می آورند. این مفاسد هیچ مشکلی را درست نمیکند جز اینکه علاوه ی بر هر مشکلی که هست، ناامنی را هم اضافه میکند. ناامنی بزرگ ترین مصیبت برای هر کشوری است، برای هر جامعه ای است.» [بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای درس خارج ۱۳۹۸/۰۸/۲۶]

مطالب مرتبط: دلایل دفاع رهبری از طرح بنزین دولت + فیلم و اینفوگرافیک

پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، نماهنگ «قضیه بنزین» را منتشر کرد.
 

نماهنگ : نماهنگ | قضیه بنزین

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف دریافت نمایید :

 

نماهنگ قضیه بنزین - مقام معظم رهبری

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share