پرسه در مه - مستند اعترافات روح الله زم

دریافت ویدئو
اولین پرده از ارتباطات جاسوسی روح‌ الله زم در مستند "پرسه در مه" روایت می‌ شود...

اعترافات روح الله زم / مستند پرسه در مه

اولین پرده از ارتباطات جاسوسی روح‌ الله (نیما) زم در مستند "پرسه در مه" به مدت 49 دقیقه روایت می‌ شود. با ما همراه باشید.

اعترافات روح الله زم

در بخشی از مستند پرسه در مه با موضوع اعترافات روح الله زم می بینید :

محمد حسین رستمی فردی است که در اولین اعترافات روح الله زم، مکالماتش با مدیر آمدنیوز پخش شد که به شکل مشمئز کننده ای در حال طلب کردن پول برای اخباری است که برای زم ارسال کرده است. رستمی اما هویت جالبی دارد که مرور آن می تواند بسیار درس آموز باشد.

«محمد حسین رستمی» جوان سی و چهار ساله ای با هیبت کاملا حزب اللهی بود که چندی قبل خبر بازداشت شوک آورش به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی رسانه ای شد.

محمد حسین رستمی بزرگ شده شهرری است و با تاسیس وب سایت «عماریون» در فضای رسانه ای شناخته شد. وی در مصاحبه ای با روزنامه شرق پیرامون هدف تاسیس وبسایت عماریون گفته بود: «رسالت اصلی خود را در مبارزه با شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار می دانیم».

محمد حسین رستمی به گفته ی خودش کار رسانه ای را از چهارده سالگی آغاز کرده است و البته تعریفش از کار رسانه ای به افشاگری خلاصه می شود! از «جریان انحرافی» تا «ظریف» سوژه های افشاگری وب سایت عماریون به مدیریت رستمی بود. افشاگری های تند و تیزی که بسیاری از آنها خلاف واقع بود.

Share