تصویر لایه باز شهید روح الله قربانی / دلتنگ نباش

تصویر لایه باز شهید روح الله قربانی / دلتنگ نباش

تصویر لایه باز شهید روح الله قربانی / دلتنگ نباش

تصویر لایه باز شهید روح الله قربانی از مجموعه تصاویر شهدای والامقام مدافع حرم خدمت شما عزیزان همراه تقدیم می کنیم....

امیدواریم خداوند متعال روزی ما را هم شهادت در راهش قرار دهد. إن شاء الله تعالی.

نقاشی چهره شهید قربانی توسط سرکار خانم محمدرضایی انجام شده است.

توجه : برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی و بزرگ تر روی آن ها کلیک کنید.

برای دانلود و دریافت تصاویر از فایلهای با کیفیت بالای پیوستی استفاده نمایید.

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

معرفی کتاب دلتنگ نباش! - شهید روح الله قربانی

 

معرفی کتاب دلتنگ نباش!

روز شنبه ۱۱ خردادماه ۹۸، خانم زینب مولایی نویسنده‌ی کتاب دلتنگ نباش! - کتاب شرح زندگی شهید مدافع حرم روح‌الله قربانی - به همراه سرکار خانم زینب عبد فروتن، همسر شهید قربانی، با رهبر انقلاب دیداری کوتاه داشتند.
 رهبر انقلاب در جریان این دیدار، از کتاب «دلتنگ نباش!» و قلم نگارنده، تقدیر و در ضمن گفتگو با همسر شهید از وی تجلیل کردند.

کتاب دلتنگ نباش چهاردهمین جلد از مجموعه مدافعان حرم در انتشارات روایت فتح است که چاپ نخست این کتاب در سال ۹۷ با قلم زینب مولایی روانه بازار کتاب شد.
سال گذشته که «دلتنگ نباش!»  چاپ شد، این کتاب به دست رهبر انقلاب رسید و ایشان پس از مطالعه در ابتدای کتاب نوشتند:

«باسمه تعالی
سلام و رضوان خدا بر شهید عزیز روح‌الله قربانی. از همسر شهید باید تشکر شود بخاطر فرستادن این کتاب و از ایشان و خانم مولائی بخاطر تدوین این اثر. ۹۷/۹/۲۸»

کتاب دلتنگ نباش شرحی بر زندگی شهید مدافع حرم روح الله قربانی است که زینب مولایی تلاش کرده در دوازده فصل به بیان ویژگی‌های شهید پرداخته و خاطراتی از همسر، خانواده، دوستان و همرزمان وی را در قالب مستند داستانی بیان کند.
در صفحات پایانی این کتاب با درج تصاویر روح الله قربانی سعی شده تا مخاطب را با گذری تصویری از کودکی تا شهادت وی بیشتر آشنا سازد. 

شروع کتاب با فضاسازی از زیارت همسر روح الله در کنار ضریح حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) شروع شده و در ادامه با بازگشت به سالیان قبل، به ورود روح الله قربانی در سال ۹۰ به دانشگاه امام حسین (علیه السلام) می‌پردازد و در ادامه داستان چگونگی ازدواج روح الله با همسرش و خاطرات گوناگونی تا زمان اعزام به سوریه در قد و قامت یک مدافع حرم و سپس شهادت روح الله بیان می‌شود.

اینکه همسر روح الله قربانی به دلیل بزرگ شدن در یک خانواده سپاهی و آشنایی با ماموریت‌ها و دشواری‌های این شغل دوست نداشت با یک پاسدار ازدواج کند تا زمان خواستگاری و دیدن روح الله و تبدیل شدن همه استرس‌ها به یک آرامش در نثری روان و خواندنی نگارش گردیده است.

شهید روح الله قربانی متولد یکم خرداد ماه سال ۱۳۶۸ است که در ۱۳آبان ماه سال ۹۴ در شهر حلب سوریه به فیض شهادت نائل گشت و سرانجام در سال ۹۷ کتاب زندگی این شهید عزیز به همت انتشارات روایت فتح راهی بازار نشر گردید.

تصویر لایه باز شهید روح الله قربانی / دلتنگ نباش

مطالب مرتبط و پیشنهادی :
هفته دفاع مقدس - ویژه نامه حدیث حماسه
فیلمهای سینمایی دفاع مقدس (دانلود + پخش آنلاین)
ویژه نامه چند رسانه ای آغاز هفته دفاع مقدس
راهیان نور - ویژه نامه راهی به سوی آسمان

پدیدآورنده: 
Share