نماهنگ | «تقویت قدرت دفاعی در کلام امام خامنه ای»

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل «قدرت دفاعی باید تقویت بشود»13.38 مگابایت
در این بخش، گزیده بیانات حضرت آیت‌ الله امام خامنه‌ ای را درباره ی «تقویت قدرت دفاعی کشور» با علاقه مندان به اشتراک می گذاریم.

نماهنگ | «تقویت قدرت دفاعی در کلام امام خامنه ای» 

در این بخش از ضیاءالصالحین، گزیده بیانات امام خامنه ای حفظه الله را با موضوع «تقویت قدرت دفاعی کشور» به مدت 1 دقیقه با علاقه مندان به اشتراک می گذاریم.

حضرت آیت‌ الله امام خامنه‌ ای :

«تقویت نیروهای مسلّح تقویت کشور است. یکی از ستونهای محکم در تقویت کشور، نیروهای مسلّح هستند. البتّه تقویت کشور فقط به نیروی مسلّح وابسته نیست؛ ستونهای محکم دیگری هم هستند: پیشرفت علمی مایه‌ ی پیشرفت کشور است؛ ایمان عمومی مردم و رسوخ ایمان در دلها مایه‌ ی استحکام ملّی است؛ حکومت برخاسته‌ ی از مردم و متّکی به مردم مایه‌ی سربلندی یک کشور است؛ همه‌ ی اینها هست، لکن حضور نیروهای مسلّح و قدرت نظامی هم یک وسیله‌ ی مهمّی برای تقویت بنیه‌ ی کشور است. این عوامل گوناگون میتوانند کشور را از آسیب‌ ها و دشمنی‌ ها حفظ کنند و حراست کنند. البتّه این مال همه‌ ی کشورها است، مخصوص کشور ما نیست؛ همه‌ ی کشورها احتیاج دارند به این ابزارهای استحکام، لکن در کشوری مثل کشور ما که با دشمنان قلدر و زورگو مثل آمریکا و امثال آنها روبرو است، این اهمّیّت بیشتری دارد؛ لذا قدرت دفاعی باید تقویت بشود.»  1401/07/11

نماهنگ «قدرت دفاعی باید تقویت بشود» | بیانات رهبر انقلاب

جهت دسترسی به مجموعه نماهنگ های بیانات رهبری کلیک کنید. 

Share