کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان از دوران صفویه

کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان از دوران صفویه
اصفهان مقصد تاریخی و فرهنگی بسیاری از علاقه مندان به آشنایی با فرهنگ ایران است و در عین حال با جاذبه های طبیعی که در خود جای داده است به مقصدی محبوب برای همه افراد با هر نوع علاقه مندی تبدیل شده است.

کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان از دوران صفویه

اصفهان مقصد تاریخی و فرهنگی بسیاری از علاقه مندان به آشنایی با فرهنگ ایران است و در عین حال با جاذبه های طبیعی که در خود جای داده است به مقصدی محبوب برای همه افراد با هر نوع علاقه مندی تبدیل شده است. یکی از بهترین هتل هایی که می توانید با اقامت در آن حس و حال تاریخ اقوام کهن را تجربه کنید، کاروانسرا عباسی کوهپا اصفهان است.

از این رو در این صفحه هتلی که از میان هتل های اصفهان برای اقامت به معرفی آن می پردازیم، هتل کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان خواهد بود. اگر اهل اقامت در فضاهای تاریخی و اصیل سنتی هستید، در صفحه درستی هستید، تا پایان مطلب همراه ما باشید تا در مورد جزئیات این هتل اطلاعات کافی کسب کنید.

✦✦✦✦✦

درباره هتل کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان

هتل کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان، اقامتگاهی سه ستاره است که در شهر تاریخی کوهپایه قرار گرفته و قدمتی به درازای دوره صفویان دارد. هتل کاروانسرا از چنان معماری و طراحی جذاب و شگفت انگیزی برخوردار است که هر گردشگری را محو تماشای خود می کند به ویژه اینکه در معماری آن می توان سبک معماری دوره صفوی را به وضوح دید. این هتل کاروانسرا با حفظ معماری سنتی در سال ۱۳۹۱ تغییر کاربری داد و با نام هتل سنتی کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان شروع به فعالیت کرد.

شاید برایتان جالب باشید بدانید این هتل کاروانسرا در سال ۱۳۷۹ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. سبک معماری اتاق های این کاروانسرای ۴۵۰ ساله زندگی در دوران ایران قدیم را برایتان تداعی می کند. پس اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از سفر و اقامت هستید،‌ وقت را تلف نکرده و همین الان با خرید بلیط هواپیما اصفهان به این پایتخت قدیمی سفر کرده و از اقامت در کاروانسرای عباسی کوه پا لذت ببرید.

✦✦✦✦✦

انواع اتاق های هتل کوه پا و امکانات آن ها

اتاق های هتل کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان عبارتند از: اتاق خوش نشین دو نفره که به خاطر حفظ معماری سنتی آن فاقد حمام و سرویس بهداشتی است و مهمانان می توانند از حمام و سرویس بهداشتی داخل محوطه استفاده کنند، اتاق شب نشین دو نفره( این اتاق ها دارای ایوان بوده و در طبقه همکف قرار دارند).

برخی از این اتاق ها همانند اتاق خوش نشین، فاقد پنجره و نورگیر هستند؛ پس موقع انتخاب اتاق دقت کنید و اتاق مورد نظر و باب میلتان را رزرو کنید. اتاق وزیر نشین دو نفره با قابلیت شش نفر اضافه (که سرویس نفر اضافه به صورت تشک می باشد). اتاق شاه نشین دو نفره که قابلیت چهار نفر اضافه دارد( این اتاق دارای سالن نشیمن بوده و در طبقه اول واقع شده و دارای پله است).

کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان از دوران صفویه

جالب است بدانید این اتاق درگذشته، اتاق استراحت شاه عباس بوده است و بد نیست برای تجربه اقامت شاهانه، این اتاق را برای اقامت خود انتخاب کنید. غیر از اتاق خوش نشین، بقیه اتاق ها دارای حمام و سرویس بهداشتی هستند. از امکانات این اتاق‌ها می توان به آباژور، یخچال، حوله حمام، دمپایی، گلیم، اسپیلت، دمپایی در حمام و سرویس فرنگی اشاره کرد. با خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر تاریخی کوه پایه، لذت یک اقامت دلچسب با رایحه ناب ایام گذشته را در زمان حال تجربه کنید.

✦✦✦✦✦

رستوران هتل عباسی کوه پا

هتل کاروانسرا عباسی کوه پایه، دارای یک رستوران با کیفیت، با ظرفیت پذیرایی از صد نفر مهمان است. غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت و لذیذ هستند که توسط یک تیم آشپزی کاملا حرفه‌ای با مواد اولیه تازه تهیه میشوند. همانند دیگر بخش‌های هتل، رستوران نیز با المان های سنتی چیدمان شده‌اند.

غذاهای سنتی که طعم ناب و دلچسب گذشته را در خاطره هر مهمان تداعی می کند. کافی شاپی هم در این هتل وجود دارد که محیط بسیار دلنشین برای گذراندن و گفت وگو با دوستان است. انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه در این کافه وجود دارد. چایخانه سنتی هتل کاروانسرا عباسی، یک جای دنج و سنتی همراه چای و قهوه ناب و مرور خاطرات گذشته و نوستالژیک، سفر خاطره انگیزی را برای مهمانان رقم می زند.

✦✦✦✦✦

امکانات و خدمات کلی هتل

از امکانات و خدمات هتل کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان می توان به نمازخانه، لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در محوطه اشاره کرد. در لابی هتل برای راحتی مسافران، مبل، میز، اینترنت رایگان و سالن چند منظوره ایجاد شده است. اگر با ماشین شخصی خود سفر به این کاروانسرا را آغاز کرده‌اید نگران پارک خودروی خود نباشید، هتل مجهز به پارکینگ با ظرفیت بیست خودرو است؛ البته پارکینگ هتل کاروانسرا غیر مسقف و روباز است.

در هر سفری خرید سوغاتی آن شهر، یکی از بخش های جذاب و دلنشین سفر است و این هتل کاروانسرا با ایجاد فروشگاه صنایع دستی مهمانان خود را بی نیاز از گشت و گذار در بازارها و مراکز خرید اصفهان کرده است. فضای بیرون هتل با نیمکت های چوبی و حوض آب و باغچه تزیین شده و همه ی این ها یک عصر شامگاهی در کنار معماری سنتی این کاروانسرا را دل انگیز می کند.

خدمات لاندری، خدمات اتو، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی و خدمات اینترنت را از بخش پذیرش هتل جویا شوید که به صورت شبانه روزی پاسخگوی مهمانان است. اقامت برای کودکان زیر هفت سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان و برای کودکان بالای هفت سال نفر اضافه محاسبه می شود. در کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان گردشگران خارجی نیز می‌توانند از راهنمای تورهای گردشگری و کمک پرسنل مسلط به زبان انگلیسی استفاده کرده و به بازدید از جاهای دیدنی اصفهان و کوه پایه بروند.

کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان از دوران صفویه

فاصله هتل کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

  • فاصله هتل عباسی تا خانه شیخ جواهری : ۰.۶ کیلومتر
  • فاصله هتل عباسی تا مخزن آب طبیعی : ۱۱.۷ کیلومتر
  • فاصله هتل عباسی تا بخش تاریخی روستا : ۱۲ کیلومتر
  • فاصله هتل عباسی تا برج کیچی : ۱۵.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل عباسی تا قلعه تاریخی خان آباد : ۱۸.۷ کیلومتر
  • فاصله هتل عباسی تا قلعه تاریخی اشکهران: ۴۱.۹ کیلومتر

✦✦✦✦✦

رزرو کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان

جهت رزرو هتل کاروانسرا کوه پا اصفهان تنها کافیست وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شده و با تعیین تاریخ های ورود و خروج خود به هتل، از میان اتاق های دارای ظرفیت، اتاق خود را انتخاب کرده و سپس با ارزان ترین قیمت به رزرو اتاق خود در اصفهان بپردازید. چنانچه تا پیش از این رزرواسیون اینترنتی هتل انجام نداده اید و در این مورد نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با کارشناسان ایران هتل تماس بگیرید تا اولین رزرواسیون خود را به صورت اینترنتی به انجام برسانید.

 

گرفته شده از ایران هتل آنلاین

Share