فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» 1400 (دانلود و پخش آنلاین)

دریافت ویدئو
فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» داستان زندگی شهید مهدی باکری فرمانده لشگر 31 عاشورا از ترک مدیریت شهرداری تا شهادت در قامت فرمانده لشگر عاشورا در عملیات بدر در زمستان ۱۳۶۳ را روایت می‌کند.

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» 1400 (دانلود و پخش آنلاین)

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» داستان زندگی سردار شهید مهدی باکری فرمانده لشگر 31 عاشورا را از ترک مدیریت شهرداری تا شهادت در قامت فرمانده لشگر عاشورا در عملیات بدر در زمستان ۱۳۶۳ روایت می‌کند.

 ◉ ➖ ➖ ➖ ➖ ◉ ➖ ➖ ➖ ➖ ◉

کارگردانهادی حجازی فر || تهیه کنندهحبیب الله والی نژاد || سال تولید1400  

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» 1400 (دانلود و پخش آنلاین)

خلاصه داستان فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» :

فیلم سینمایی موقعیت مهدی به بررسی زندگی سردار شهید مهدی باکری فرمانده لشگر عاشورا از ترک مدیریت شهرداری تا شهادت در قامت فرمانده لشگر عاشورا در عملیات بدر در زمستان ۱۳۶۳ می پردازد.

 ◉ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ◉ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ◉

بازیگران فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» :

هادی حجازی‌فر ♦  ژیلا شاهی ♦  وحید حجازی‌فر ♦  معصومه ربانی‌نیا ♦  وحید آقاپور ♦ روح‌الله زمانی

 ۞ ➖ ➖ ➖ ۞ ➖ ➖ ➖ ۞ ➖ ➖ ➖ ۞ ➖ ➖ ➖ ۞

Share

دیدگاه‌ها

بهترین فیلمی که دیدم

زیباترین فیلم ایرانی که منه دهه هفتادی با تمام وجود حس جبهه و دفاع مقدس رو حس کردم و بزرگی روح و شخصیت و مظلومیت و مردانگی شهدای بزگواربرادران باکری در فیلم به تصویر کشیده. نمیشد دید و اشک جاری نشد. اولین بار بود ک یک فیلم دفاع مقدس میدیدم که به زبان ترکی حرف میزدن و همین برام پر از احساس بود و چقدر افتخار افرین. از جناب هادی حجازی فر بابت خلق این اثر پر احساس و زیبا متشکرم.

مهدی باکری رزمنده و فرمانده ای فاخر انسانی بی ادعا ، الگوی بارز از ایثار ورشادت بود .با وجود باکری های می توانستیم مدینه فاضله بسازیم. یک حس خیلی خوبی دارید اگر شناختی از این فرمانده داشته باشید و بعد این فیلم را تماشا کنید بغض در گلو واشک در چشم و افتخار در سینه خواهید داشت.

مهدی باکری رزمنده و فرمانده ای فاخر انسانی بی ادعا ، الگوی بارز از ایثار ورشادت بود .با وجود باکری ها می توانستیم مدینه فاضله بسازیم. یک حس خیلی خوبی دارید اگر شناختی از این فرمانده داشته باشید و بعد این فیلم را تماشا کنید بغض در گلو واشک در چشم و افتخار در سینه خواهید داشت.

فقط یه چیز میتونم بگم....
هنر هنر هنر
تمامممممممممممم فیلم سرشار از هنر و صحنه های فوق العاده زیبا و عجیبه
خود داستان ، زیباییش یک طرف
صحنه و جلوه ها یک طرف

دانلود رایگانش قانونا و شرعا اشکال نداره؟

با سلام

مخاطب گرامی، اشکالی بابت دانلود رایگان فیلم وجود ندارد.