دانلود فیلم سینمایی مانده از آسمان/ آخرین وصیت - دفاع مقدس

دریافت ویدئو
فیلم روایت کننده داستان سه زوج است که هر یک ، به دلایلی قصد سفر به مناطق جنگی، به همراه کاروان راهیان نور را دارند.

دانلود فیلم سینمایی مانده از آسمان/ آخرین وصیت - دفاع مقدس

فیلم سینمایی “مانده از آسمان” با نام اولیه “آخرین وصیت” به سفارش سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، اواخر اسفند ۱۳۸۹ مجوز تولید گرفت و از نیمه دوم خرداد ماه در آبادان و یادمان‌های راهیان نور و منطقه اروند کنار و دیگر لوکیشن‌های در حال تصویربرداری است و تا ۲۵ تیر ماه تصویربرداری آن به طول می‌انجامد.

این تله فیلم به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه‌کنندگی محمدرضا شرف‌الدین، از نیمه دوم خرداد ماه کلید خورده و به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس از شبکه یک‏، شبکه جام جم و المنار پخش شد.

دانلود و پخش آنلاین فیلمهای سینمایی دفاع مقدس

دسترسی به همه فیلمهای مرتبط با دفاع مقدس

دانلود فیلم سینمایی مانده از آسمان/ آخرین وصیت - دفاع مقدس

خلاصه فیلم سینمایی مانده از آسمان/ آخرین وصیت :

فیلم روایت کننده داستان سه زوج است که هر یک، به دلایلی قصد سفر به مناطق جنگی، به همراه کاروان راهیان نور را دارند.

روایت اول: ساغر زن جوانی است که برای آنکه شوهرش را مجبور به سفر به مناطق جنگی کند، بدون هماهنگی او با کاروان به راه افتاده. مرد جوان، فرزند شهیدی است که از پدرش برای تنها گذاشتنش عصبانی است و ساغر می خواهد او را پیش از به دنیا آمدن فرزندشان با پدر شهیدش آشتی دهد.

روایت دوم: نعیم پیرمردی است که فرزندانش را در جنگ و در مقابل چشمانش از دست داده است. او هر سال به همراه همسرش به مناطق جنگی می آید تا اندکی از دلتنگی هایش کم شود.

روایت سوم: مرتضی پسر جوانی است که در ستاد راهیان نور کار می کند و به دختر جوانی از مسافران که فرزند مردی جانباز است، علاقه مند شده و می خواهد از او خواستگاری کند اما حیا مانع شده و در نهایت از فرمانده اش کمک می گیرد. ستار پزشکی است که به علت آلزایمر حافظه اش را از دست داده و همسرش او را به مناطق جنگی آورده تا شاید حالش بهبود یابد. او مرتضی را با یکی از همکاران شهیدش اشتباه می گیرد و از او می خواهد، خانم دکتر را برایش خواستگاری کند.

دانلود فیلم سینمایی مانده از آسمان/ آخرین وصیت - دفاع مقدس

بازیگران فیلم سینمایی مانده از آسمان/ آخرین وصیت :

اپیزود اول: پژمان بازغی، ماهچهره خلیلی

اپیزود دوم: بهرام ابراهیمی، بهناز توکلی

اپیزود سوم: امیر آقایی، آتنه فقیه‌نصیری، علی آهنج، هستی مهدوی‌فر

دانلود فیلم سینمایی مانده از آسمان/ آخرین وصیت - دفاع مقدس

عوامل این تله فیلم عبارتند از:

نویسنده: هومان فاضل | مدیر تولید: فرحناز حسینی | برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: شکیل مظفری | مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی | طراح صحنه: ولی خزایی | طراح لباس: شهین صالحی | مدیر گریم: مهری شیرازی | منشی صحنه: لیلا ستایس | مجری طرح: یوسف خزایی.

Share

دیدگاه‌ها

خیلی خیلی فیلم بهم ریخته ای بود یعنی من اصلا متوجه نشدم مشکل کدوم یکی از زوج ها حل شد یا نشد کارگردانش بهتره بره غاز بچرونه