خدا قوت پهلوان

انجمن‌ها: 

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان- فرانسه

قدرت نمایی حسن یزدانی در پاریس با کسب مدال طلا

حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران مقتدرانه مدال طلای رقابت های جهانی پاریس را بر گردن آویخت

 

به گزارش جام جم آنلاین، در ادامه رقابت های ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۷ که در پاریس پایتخت فرانسه در جریان است، حسن یزدانی دارنده مدال طلای المپیک و نقره جهان، در دیدار فینال وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف بوریس ماکوئف کشتی گیر روسی الاصل اسلواکی رفت و در پایان موفق شد مقتدرانه و در مدت زمان ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه با نتیجه ۱۰بر صفر پیروز شد و مدال طلای جهان را بر گردن آویخت.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور بعد عظمت دولت بیکوف نایب قهرمان آسیا از قزاقستان را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد وی در دور سوم مقابل پیتر یانولوف دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از مولداوی با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. یزدانی در دور بعد مقابل الکساندر گوستیف نایب قهرمان اروپا از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله و برای حضور در دیدار فینال مقابل ولادیسلاو والیف از روسیه با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. یزدانی در این دیدار بوریس ماکویف از اسلواکی را در یک تایم و با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

حریف یزدانی در دیدار فینال، پیش از این در مرحله نیمه نهایی با پیروزی 6 بر 3 برابر جی دن کاکس آمریکایی و دارنده مدال برنز المپیک ریو شگفتی ساز شد.

 

Share