آباد کردن آخرت در خدمت صادقانه به مردم است

حضرت آیت الله علوی گرگانی:
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس و مسئولین بانک توسعه تعاون استان قم به روایتی از پیامبر اکرم(صلي الله عليه وآله وسلم) که فرمودند« هر کسی مرهون و درگرو عمل خودش است» اشاره کردند و گفتند: در این مرهون بودن فرقی بین هیچ انسانی نیست.
ایشان افزودند: اگر کسی بتواند در جامعه خدمت کند و یا قدم خیری بردارد، همین عمل برای او در روز قیامت نورانیتی ایجاد خواهد کرد که می تواند او را از گردنه های روز قیامت به سلامت عبور دهد.

کارگزاران در حکومت اسلامی بدانند، مسئولیتی که در دست آنها قرار دارد، درحقیقت امانت است و نباید در جایگاهی که قرار دارند خیانت کنند، اظهارداشتند: مسئولین درسمت هایی که قراردارند، امانت دار مردم باشند،  تا بتوانند با عمل پاک رضایت خدای متعال را از آن خود کنند.


معظم له از بعضی بی اخلاقی های از سوی مسئولین  در ارائه خدمت به  مردم انتقاد کردند و بیان داشتند: متأسفانه شاهد این هستیم که بعضی افراد، خدا را درکارها درنظر ندارند و تنها به منفعت خود می اندیشند.
 حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: آباد کردن آخرت در خدمت صادقانه به  مردم است و اگر قدمی مخالف این باشد و اگر کسی فکر کند برای  راحتی در دنیا با  کلاه گذاشتن سر مردم می تواند بهترین زندگی را داشته باشد، این عمل، فکری  غلط و اشتباهی فاحش است.
 معظم له بیان داشتند: اگر چه این شخص  دنیای خود را با کلاه گذاشتن سر مردم آبادکرده، ولی آخرت را نابود کرده و نمی تواند در روز قیامت آسوده خاطر باشد.
 ایشان افزودند: اگر اعمال خیر باشد و آحاد مردم در مسیر درست حرکت کنند و هدف خدمت صادقانه و بدون ریا باشد، قطعا این گونه اعمال نجات دهنده خواهند بود، زیرا این دسته اعمال صالحه می باشند که نورانیت ایجاد می کند.
حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید براینکه کارگزاران در حکومت اسلامی بدانند، مسئولیتی که در دست آنها قرار دارد، درحقیقت امانت است و نباید در جایگاهی که قرار دارند خیانت کنند، اظهارداشتند: مسئولین درسمت هایی که قراردارند، امانت دار مردم باشند،  تا بتوانند با عمل پاک رضایت خدای متعال را از آن خود کنند.

 

 

Share