مشخصات پهپادی که در ترور سردار سلیمانی استفاده شد

دریافت ویدئو
در این بخش فیلم و تصاویر و مشخصات پهپادی که در ترور سردار سلیمانی استفاده شد به اشتراک گذاشته می شود... إن شاءالله به زودی با انتقام سخت جواب داده می شود...

مشخصات پهپادی که در ترور سردار سلیمانی استفاده شد

هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی آر- کیو ۹ (RQ-9) بامداد روز جمعه در سکوت به اهداف مشخص شده در توطئه تروریستی دونالد ترامپ هجوم برد و با شلیک «موشک ‌های لیزری ضدتانک» فرمانده پیشین نیروی قدس و همراهان وی را شهادت رساند.

روزنامه دیلی میل به نقل از ابومنتصر الحسینی از فرماندهان محلی بسیج مردمی عراق خبر داد: دو موشک به خودرو حامل سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس برخورد کرد. یک موشک نیز به خودرو دوم اصابت کرد. گفته می شود که این موشک ها از پهپاد ام کیو ۹ شلیک شدند.

این پهپاد رزمی حداکثر ۳۷۰ کیلومتر درساعت سرعت داشته و تیمی دو نفره آن را از فاصله  دور هدایت می کردند. ام کیو ۹ می تواند حملات دقیق انجام داده و تصاویرشان را به فرماندهان نظامی در سراسر دنیا ارسال کند. هر فروند از این پهپاد ۶۴ میلیون دلار ارزش داشته و می تواند ۴ فروند موشک ضد تانک هدایت لیزری هلفایر با کلاهک ۲۰ کیلوگرمی را حمل نماید.

به گفته کارشناسان، پرواز این پهپاد تقریبا در سکوت انجام شده و اهداف مورد نظر، از نزدیک شدن آن خبردار نمی شوند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد روز جمعه 13 دی ماه 1398 در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و با شلیک موشک های پهپاد وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شده و به شهادت رسیدند.

توجه : برای دریافت و مشاهده تصویر در ابعاد اصلی و بزرگ تر روی آن کلیک کنید.

 

تصاویر و مشخصات پهپادی که در ترور سردار سلیمانی استفاده شد

مشخصات پهپادی که در ترور سردار سلیمانی استفاده شد

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share