درخواست حاج قاسم از مردم برای تشییع پیکرش

دریافت ویدئو
درخواست حاج قاسم از مردم روز تشییع در کنار جنازه ام برایم شهادت دهید

درخواست حاج قاسم از مردم برای تشییع پیکرش

سؤال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و پاسخ حضرت آیت الله خامنه ای و مردم: «آن چیزی که از شما طلب میکنم در این جمع این است، آن چیزی که من برای بعضی از دوستان شهیدم موفق شدم در کنار قبر اقرار بگیرم و سؤال کردم از خیلی ها، فلانی چطور آدمی بود؟ آنها گفتند آدم خوبی بود. این اقرار به دلیل حرمتی که مؤمن دارد و شما مؤمن هستید و در جمعتان مخلصین زیادی وجود دارد. آن چیزی که بیش از این لطفی که کردید برای من ارزش دارد این اقرار است. که آیا من در ذهن شما آدم خوبی هستم؟ این را میخواهم جواب بدهید. از شما سؤال میکنم آیا من در ذهن شما آدم خوبی هستم؟
من از خداوند سبحان طلب میکنم همان طوری که أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ الَّهَ یَرَىٰ، و او میبیند و مکتوب میکند و در روزی که یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا لِیُرَوْا أَعْمَالَهُم، بر ملا میکند، این شهادت شما را بپذیرد. امیدوارم روزی در کنار جنازه من هم این شهادت را بدهید، همراه با دیگران.»

شهادتی که حضرت آیت الله خامنه ای در نماز بر پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درباره ایشان دادند: اللّٰهُمَّ إِنَّا لَانَعْلَمُ مِنْهم إِلّا خَیْراً وَأَنْتَ أَعْلَمُ بِهم مِنَّا...

پیشنهاد ویژه : ویژه نامه سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی

بازنشر از : پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی، درخواست حاج قاسم از مردم برای تشییع پیکرش

درخواست حاج قاسم از مردم برای تشییع پیکرش

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share