ویدیوی طنز تعارف (دانلود و پخش آنلاین)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل ویدیوی طنز تعارف8 مگابایت
امام عسكرى عليه السلام فرمود: لاتُكْرِمِ الرَّجُلَ بِما يَشُقُّ عَلَيْهِ؛ هيچ كس را به گونه اى احترام نكن كه او را به رنج و مشقّت بيفكند.

ویدیوی طنز تعارف (دانلود و پخش آنلاین)

ویدیوی طنز تعارف

امام عسكرى عليه السلام فرمود: لاتُكْرِمِ الرَّجُلَ بِما يَشُقُّ عَلَيْهِ؛ هيچ كس را به گونه اى احترام نكن كه او را به رنج و مشقّت بيفكند.[بحارالانوار، جلد 78، صفحه 374 ]

ویدیوی طنز تعارف

1. میهمان اومده خونه تون به زور سر سفره می گی غذا بریز! خوب به اندازش خورد سیر شد! چرا اصرار می کنی؟ چرا به زور براش پلو و خورشت می ریزی؟ خوب مجبور می شه به زور بخوره به خودش ضرر برسونه! این که نشد احترام؟

2. با دوستت رفتید رستوران، به زور می گی باید من غذای هر دومون رو حساب کنم! اونوقت دوستت هم می افته تو رودربایستی و می گه: نه نمی شه حتما من باید حساب کنم... تازه اینجاش جالبه که هر دوتون تو دلتون می گید: نکنه قبول کنه و من حساب کنم!!! خوب خیلی دوستانه هر کسی غذای خودش رو حساب کنه! کار سختی نیست که!!! چرا خودت و دیگران رو تو سختی می اندازی؟؟؟

- فقط 2 مثال زده شد از انبوه رفتارهایی که به نام احترام خودمون و دیگران رو تو زحمت می اندازیم، خوبه کمی با فکر عمل کنیم و کم کم عادات غلط رو کنار بذاریم که به نسل های بعدی هم انتقال پیدا نکنه!...

Share