مقام معظم رهبری خطوط کلی را ترسیم می کنند و ما باید آن را عملیاتی نماییم

محمد حسین رجبی دوانی
محمد حسین رجبی‌ دوانی

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از فارس، محمد حسین رجبی دوانی ظهر امروز در مجمع عالی بسیج  خراسان جنوبی، بسیجیان را پشتوانه نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: اگر نخبگان کشور از دهه 70 که مقام معظم رهبری نسبت به تهاجم و شبیخون فرهنگی هشدار دادند پیگیری می کردند، جامعه به آسیب ها مواجه نمی شد.

اگر نخبگان کشور از دهه 70که مقام معظم رهبری نسبت به تهاجم و شبیخون فرهنگی هشدار دادند پیگیری می کردند، جامعه به آسیب ها مواجه نمی شد

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(علیه السلام) متذکر شد: مقام معظم رهبری خطوط کلی را ترسیم می کنند و ما باید آن را عملیاتی نماییم.
رجبی دوانی با بیان اینکه شاید مقام معظم رهبری از بعضی ها قطع امید کرده باشند، ادامه داد: ایشان مهم ترین سخنان و کلیدی ترین مواضع خود را با بسیجیان و سپاه بیان می کنند و این پیام دارد که یعنی از شما انتظار پیگیری و دنبال کردن آن را دارم.
وی با بیان اینکه بسیجی بودن یعنی عاشورایی، حسینی و انقلابی بودن، ادامه داد: مقام معظم رهبری بعد از خدا، پشتوانه نظام را سپاه و بسیج می دانند.
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (علیه السلام)با تأکید بر اینکه از منظر مقام معظم رهبری سپاه وظیفه اصلی مأموریت جهانی را دارد، اظهار داشت: باید این مهم را بسنجیم که چگونه در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کرده ایم.

متأسفانه بعضی از افراد فریب لبخند آمریکا را خوردند و به قول شفاهی آن ها اعتماد کردند در حالی که مقام معظم رهبری اعلام فرمودند"به مذاکرات خوش بین نیستم

رجبی دوانی ادامه داد: باید قدردان این جایگاه باشیم زیرا وظیفه اصلی الهی و جهانی شدن را داریم.
وی به موضوع بصیرت اشاره کرد و بیان داشت: اگر اصحاب پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) بصیرت کافی داشتند واقعه سقیفه و ظلم بزرگ جبران ناپذیر به اهل بیت (علیه السلام)و بشریت اتفاق نمی افتاد.   
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (علیه السلام) بصیرت را از کلید واژه های مورد تأکید مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: متأسفانه بعضی از افراد فریب لبخند آمریکا را خوردند و به قول شفاهی آن ها اعتماد کردند در حالی که مقام معظم رهبری اعلام فرمودند"به مذاکرات خوش بین نیستم".
رجبی دوانی ادامه داد: متأسفانه در مذاکرات هسته ای به فرمایشات مقام معظم رهبری توجهی نکردند و سرمایه های عظیمی از کشور به دست خودمان نابود شد.

قبل از اجرای برجام وزیر نفت به دنبال خوشحال کردن غرب و پرکردن خلأ در بخش گاز بود در صورتی که غرب، کشور را در زمینه دارو تحریم کرد اما وزیر نفت به دنبال حل مشکلات دشمن در زمینه خلأ گازی بود

.
وی انجام مذاکره را از نیازهای آمریکا اعلام کرد و گفت: متأسفانه دولتمردان در این زمینه غش، ضعف و وادادگی از خود نشان دادند.
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (علیه السلام)اضافه کرد: قبل از اجرای برجام وزیر نفت به دنبال خوشحال کردن غرب و پرکردن خلأ در بخش گاز بود در صورتی که غرب، کشور را در زمینه دارو تحریم کرد اما وزیر نفت به دنبال حل مشکلات دشمن در زمینه خلأ گازی بود.
رجبی دوانی فعالیت های خودجوش مردمی را مؤثر دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگی با حضور بسیجیان و سپاهیان حفظ می شود.

 

Share